Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 46

Gestart door Stefan, 25 maart 2013, 19:41:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

-Jo-

Nope, 258in/268uit. Dit lijken me eerder stokken voor geblazen motoren. Wel leuk die extra lift :)

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dirk Kuipers

Citaat van: -Jo- op 15 april 2013, 01:25:06
Nope, 258in/268uit. Dit lijken me eerder stokken voor geblazen motoren. Wel leuk die extra lift :)

Idd voor geblazen motor ja. Heeft Biggelaar voor me uitgezocht toen.

Dennis Postma

Nette CC Lennart. Leuk detail ook van die wallpapegaai uhm paper.  ;)

Xanquezer (Frank)

Inlaat: Uitlaat:
duratie [0.1mm+s] 271° 271°
duratie [1.0mm+s] 225° 224°
klep lift [s=0] 11.35mm 11.35mm
nok lift   6.90mm 6.90mm
klep spreiding   110° 110° Klepstoters: O.E.M.
timing [1.0mm+s] 0/45° 43/ 1° Nokkenaspoelie: O.E.M.
lift in BDP [s=0] 1.00mm 1.10mm klepveren: O.E.M.


Dit kreeg ik doorgemaild :P
al weet ik niet wat kloppend is....
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roadkill (Michiel)

Frank doe nou gewoon eens; sssssssssssssst
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

-Jo-

271° is amper een sport (fast road) nokkenas. Meestal beginnen deze bij 276°...

Waar die 224 en 225 vandaan komen wil ik wel eens weten. Vraag ook even waar die 5 mm extra lift gebleven is ... (rolleyes)

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

-Jo-

wat denk je nu zelf ? Ik ben er in ieder geval benieuwd naar...

Benjamin Renon

Mag dat ook via PM allemaal? Lijkt me namelijk een stuk makkelijker. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

-Jo-

Moet dat ? Mssn is het voor iemand anders ook wel interessant ?

Xanquezer (Frank)

Citaat van: -Jo- op 15 april 2013, 21:54:45
wat denk je nu zelf ? Ik ben er in ieder geval benieuwd naar...

Wat is standaard dan?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

-Jo-

Citaat van: Xanquezer (Frank) op 15 april 2013, 21:52:18
dirk heeft 268.    ook geen sport?

Fijn dat je een poging waagt hoor, het toont nog maar eens aan dat je geen idee hebt waarover je praat
Hierboven staat aangegeven dat die van Dirk voor een geblazen motor is ? Ken je het verschil tussen N/A en Forced ? Ik ga erover ophouden, het heeft toch geen nut. Het is een prachteditie voor de fabeltjeskrant.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev