Advertenties


algemeen (professionele) fotografie topic

Gestart door Niels Nederlof, 20 mei 2005, 16:45:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels Nederlof

Daar er een aantal mensen hier op het forum fotografie leuk vinden om te doen dacht ik dat het wel aardig zou zijn hiervoor een topic te openen.

Ik zal zelf de aftrap doen met een foto die ik gemaakt het met mijn (simpele) 4mp konica minolta:



Kom maar op met die foto's!

" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Erik van der Velde

Een andere hobby van mij:

Gemaakt met een Nikon D70 met een sigma 18-200 Lens


Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Jeroen



1 van de 1e foto's met mijn nieuwe camera.

Paul

#4
Met mijn simpele Olympus C450 zoom :D


Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Timo Zuiderduin

Olympus.

Misschien niet echt een hele mooie foto maar toch.

Sander


Niels Nederlof

Mooie foto's allemaal! Ik ben nu een beetje aan het oefenen met een analoge spiegelreflex, ben benieuwd wat daarvan de resultaten zijn als ze afgedrukt worden....
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl


Dennis Postma

#9
naast de Megane vind ik oude treinen ook erg intressant, moderne treinen zijn voor mij gewoon m'n werk, maar zo'n stoomlocomotief blijft toch wat hebben of de hele oude dieseltjes? :D






Erik van der Velde

Nog van de rally in Rotterdam van vorige week. Gemaakt met hetzelfde toestel alleen met een 18-70 lens


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Meganez

Zeker mooi geschoten  :D

Vind het erg moeilijk om mooie foto's te maken op zo'n rally, maar dat komt ook omdat mijn camera er nog 1 sec over doet om de foto te maken vanaf t moment dat ik op de knop druk.

Meganez

Zelf heb ik ook nog een paar foto's



Turkije - Alanya - zomer 04


Turkije - Istanbul - 2 maanden geleden geschoten (vind dit zelf een erg mooi plaatje)


Ook deze is 2 maanden geleden in Istanbul geschoten. Rara wat is dit...?

Wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's? Niet qua plaatje, maar scherpte enz.

Erik van der Velde

Ik ga voor kwallen  ;D

Scherpte is prima, alleen foto twee is wat minder scherp. Maar dat lijkt er op dat dat komt door trillen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev