Advertenties


Timo in DGB!!

Gestart door Timo Zuiderduin, 27 augustus 2005, 17:59:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Qweras

Ben erg benieuwd ook, maar aan je reactie is het een goed geslaagd project geweest...

Want er zaten er vorig jaar een paar bij..   :-[

Meganez

GEFELICITEERD!!

Ben ook heel erg benieuwd naar het eindresultaat, de meeste auto's die daar bij het programma wegrijden vind ik afschuwelijk, hopelijk hebben ze jou auto wat beter aangepakt!

Staat jou megane nu ook over 2 maanden op marktplaats (zoals zoveel auto's van DGB)

Ravens

Citaat van: Meganez op 28 augustus 2005, 23:40:25
GEFELICITEERD!!

Ben ook heel erg benieuwd naar het eindresultaat, de meeste auto's die daar bij het programma wegrijden vind ik afschuwelijk, hopelijk hebben ze jou auto wat beter aangepakt!

Staat jou megane nu ook over 2 maanden op marktplaats (zoals zoveel auto's van DGB)

Ik denk aan zijn reactie, niet echt nee..

Timo Zuiderduin

Citaat van: Meganez op 28 augustus 2005, 23:40:25
GEFELICITEERD!!

Ben ook heel erg benieuwd naar het eindresultaat, de meeste auto's die daar bij het programma wegrijden vind ik afschuwelijk, hopelijk hebben ze jou auto wat beter aangepakt!

Staat jou megane nu ook over 2 maanden op marktplaats (zoals zoveel auto's van DGB)

ze gaan het dit jaar dus volledig anders aanpakken!! O0

En NEE, Ik ben absoluut niet van plan om de auto te koop te zetten. ik heb eindelijk de wagen die ik wilde!! :laugh:

Meganez

Dan is het uiteraard SUPER dat je op deze manier de auto hebt gekregen die je graag wilde!!!  :D

En ik heb die reacties op tv ook wel gezien, van mensen die onwijs blij, tevreden en alles waren, zoals bv dat meisje van de pussy wagon, en die stond toch echt snel op marktplaats...

Timo Zuiderduin

Pure hebberigheid, die mensen krijgen ineens Eurotekens in hun ogen!!
Ik heb ook al reacties van mensen gehad die zeiden dat ik hem dan gelijk moest verkopen zodat ik vette winst heb.

Onzin vind ik dat want als ik dan een nieuwe auto zou kopen wil ik hem ook weer aanpassen en dat gaat dan ook weer geld kosten.
dus ik blijf er lekker in rijden, misschien wel tot ie helemaal op is!!

Ferdi

ok... sorry timo.. nog niet gelezen... gefeliciteerd..  :D  :D maar ik zal vast toch nog wat foto's kunnen bekijken...?  :embarassed:

Ravens

denk dat enige optie is .. langskomen:o

Timo Zuiderduin

Citaat van: Ferdi op 28 augustus 2005, 23:56:55
ok... sorry timo.. nog niet gelezen... gefeliciteerd..? :D? :D maar ik zal vast toch nog wat foto's kunnen bekijken...?? :embarassed:

Haha, Maakt niet uit! Foto's komen er zeker ook wel een keer te staan maar ik heb DGB beloofd om niet voor de uitzending dingen bekend te maken.
daarna staan de foto's all over the Web!!

EbOoZ

Ik zeg we organiseren even een busreisje naar Leiden :P

Erik22

hee Timo gefeliciteerd!! Vet relaxt dat je wagen ff gratiz verbouwd werd!! ;D O0

Marco K

Heel gaaf inderdaad, ik ben erg benieuwd hoe het is geworden. Mijn video staat nu al geprogrammeerd voor de 16e september! :D

sebastiaan

Bij de meeting in dongen (gisteren) stond de seiccento (hoe schrijf zoiets) van de grote beurt.
Die griet vertelde me oa. dat de stoel uit zijn geleiders vloog toen ze hard moet remmen, haar radio 2e hands was en dat de verf na 2 weken bladerde.. ik denk dat ze wel geleerd hebben bij DGB en het nu (nog) beter aanpakken.

gefeliciteerd Timo met je droomauto maar die DGB sticker gaat er toch wel vanaf, of niet??

Timo Zuiderduin

Citaat van: sebastiaan op 29 augustus 2005, 11:09:50
Bij de meeting in dongen (gisteren) stond de seiccento (hoe schrijf zoiets) van de grote beurt.
Die griet vertelde me oa. dat de stoel uit zijn geleiders vloog toen ze hard moet remmen, haar radio 2e hands was en dat de verf na 2 weken bladerde.. ik denk dat ze wel geleerd hebben bij DGB en het nu (nog) beter aanpakken.

gefeliciteerd Timo met je droomauto maar die DGB sticker gaat er toch wel vanaf, of niet??
Ow, ik hoop niet dat ik dat soort perikelen ga meemaken!! Radio is in ieder geval wel nieuw!! Ik weet wel dat mijn wagen bij een andere Garage is behandeld dan degene waar ze het vorig jaar deden. maar er zit ook garantie op bepaalde dingen dus ik verwacht eigenlijk geen problemen!!

en die sticker,.. die is er al af! die hebben ze tijdens de opnames zelf al verwijderd!
ach, zodra het uitgezonden is weet iedereen toch dat de wagen in DGB is verbouwd dus dan is die sticker toch niet nodig!

Dennis Postma

Ik heb me altijd nog afgevraagd voor wie de kosten zijn, zijn die voor jezelf of zijn ze voor DGB?  ::)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev