Advertenties


Casting gestart!!

Gestart door Meganez, 6 juli 2005, 11:10:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

misschien ben ik dan raar, maar vond de verhalen uit de vorige 2 best te pruimen!
Ik heb slechtere films gezien!!

ok, het zijn geen hoogstandjes maar best wel vermakelijk. als je de gemiddelde amerikaanse high-school film ziet daarin zijn alle verhalen hetzelfde!!

Ferdi

dat is jouw mening timo  :D ik vond het verhaal in deel 2 ook zo slecht nog niet.. maar hoe dan ook.. wat ik wil zeggen, is dat deel 3 zeker te weten ook weer een topper gaat worden  :D

Timo Zuiderduin

En ik ga dit keer zeker weten proberen bij de premiere te zijn!!

Meganez

Hoop dat 't dan bij pathe de kuip in r'dam weer net als bij 2fast2furious een leuke voorpremiere wordt met meteen een meeting er bij..

Jesse

Ik las net dit op het internet

De bekroonde jonge filmmaker Justin Lin is gecontracteerd door Universal Pictures om het derde deel in de Fast and the Furious-fanchise te gaan regisseren. De film zal zich afspelen in de sexy underground-scene van de dynamische stad Tokyo...

Filmmaker Justin Lin gooie eerder al hoge ogen op het Sundance festival met zijn film Better Luck Tomorrow. Lin is geboren in Taipei (Taiwan) en opgegroeid in Orange County, Californi?, en is afgestudeerd als filmmaker aan de University of California, Los Angelos (UCLA).

Het verhaal van The Fast and the Furious 3 zal zich afspelen rond Shaun Boswell - een outsider. Zijn eenzaamheid op school ontvlucht hij door zich te uiten via illegale street-races. Deze keer zullen het geen simpele street-races meer zijn, aangezien het zich deze keer af zal spelen in het land waar het oorspronkelijk allemaal vandaan komt.

De nek-aan-nek-races uit de voorgaande delen zullen vervangen worden door het echte werk: drift-racing. Ongekende pedal-to-the-metal snelheden op de gevaarlijkste circuits ter wereld.
Bron: ComingSoon.net


MB82

Dat klinkt al wel goed! Ik ga de film zeker wel kijken alleen niet op de premiere dan.

EbOoZ

Ga em ook zeker weer kijken! Zo'n film is gewoon puur vermaak ;D

Timo Zuiderduin

ik trap dit topic maar eens omhoog! casting is al klaar dus zie hier!!

enkele spyshots van de auto's die in de film gebruikt gaan worden.













de Mustang en de 350Z zaten ook al in het eerdergeposte spyfilmpje in die steengroeve (staat ergens in filmpjes.)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev