Advertenties


Voorzijde Megane: vangt ie meer?

Gestart door Marshall, 5 juni 2005, 23:56:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

coupe-monte-carlo

gewone goedkope insectenspray werkt bij mij prima  ;)

Birt

vliegjes: regelmatig wassen en goed in de was zetten.

steenslag: spuiter.

_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Ferdi

insectenspray van de kruidvat! 1 van de goedkoopste en als beste uit de test gekomen... en steenslag, kun je niet echt voorkomen... wel verminderen door niet zo vaak nieuwsgierig te zijn van welke autodealer de auto voor je vanaf komt....  ;)  ;D

coupe-monte-carlo

ik haal het bij de action, nog goedkoper dan de kruidvat, en zeker net zo goed  :D

Erik22

ik gebruik bij vliegen altijd ff een panty van me moeder..   O0 werkt goed :D

EbOoZ

Citaat van: Erik22 op 31 augustus 2005, 17:43:20
ik gebruik bij vliegen altijd ff een panty van me moeder..   O0 werkt goed :D

Ik van m'n zussie ;D :D


Timo Zuiderduin

weet je wat ook perfect helpt tegen de vliegjes,.. de ruwere kant van zo'n raamsponsje (je kent ze wel,.. die dingen die je gebruikt als er iemand te veel loopt te hijgen/ademen in je auto) dit gebruik ik meestal en werkt super, en laat ook geen krassen achter

GVR

FF een vochtige doek er een poosje opleggen en je veegt het er zo af. Niks kruitvat of action. Gewoon een oude doek.

mickeynox

Ik werk in Zeeland en heb erg veel last van vliegjes. Moet soms halver wege stoppen om met de ijskrabber m'n ruit weer schoon te maken omdat ik er echt nix meer door zie.
Maar rond deze tijd dat het echt vliegjes weer is spuit ik hem bijna elke avond schoon met de hoge druk. goed in de was zetten en ze zijn er zo af....

GVR

Voor de voorruit heb ik een goedje dat je op je ruit smeert als deze nog schoon is en dan veeg je de vliegjes er heel makkelijk weer af. Hoe het heet weet ik zo 1 2 3 niet maar het is eigenlijk bedoeld om de regendruppels makkelijker van de ruit te doen waaien,( iets van rain clear)

EyesOnly

Citaat van: Ferdi op 31 augustus 2005, 17:27:57
en steenslag, kun je niet echt voorkomen... wel verminderen door niet zo vaak nieuwsgierig te zijn van welke autodealer de auto voor je vanaf komt....  ;)  ;D
Ik help dat soort mensen altijd een handje door ff te remmen voor ze...aardig he :D

Ferdi

Citaat van: Erik van Rijn op  1 september 2005, 16:25:22
Citaat van: Ferdi op 31 augustus 2005, 17:27:57
en steenslag, kun je niet echt voorkomen... wel verminderen door niet zo vaak nieuwsgierig te zijn van welke autodealer de auto voor je vanaf komt....  ;)  ;D
Ik help dat soort mensen altijd een handje door ff te remmen voor ze...aardig he :D

mogen ze dan niet weten waar je auto vandaan komt?  ;)  ;D

Ferdi

Citaat van: Erik22 op 31 augustus 2005, 17:43:20
ik gebruik bij vliegen altijd ff een panty van me moeder..   O0 werkt goed :D

heb je nooit ruzie met je moeder?

Erik22

neuh nooit echt last van...  :) perfecte zoon he O0

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev