Advertenties


[Megane Coupe Phase 1][2.0 16v Supercharger][Dirk Kuipers]

Gestart door Dirk Kuipers, 25 augustus 2006, 00:16:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Hier de lage spoiler en de dakraamspoiler (bevestigd met tape).



Alweer een stapje verder... Volgende week woensdag moet hij gestript zijn en naar de spuiter worden gebracht.

Dirk Kuipers

Het heeft iets verstraging opgelopen, maar hij is vandaag dan eindelijk afgeleverd bij de spuiter.




Dirk Kuipers


Dirk Kuipers

Het zit allemaal weer enorm tegen.

M'n auto staat inmiddels een kleine maand bij de spuiter, maar er is nog helemaal niets aan gedaan.


Ik heb toch nog een paar kleine dingetjes kunnen doen. Namelijk:

De folie van m'n ramen halen. Er zat een erg donkere folie op m'n ramen. Aangezien ik hier ook al wel eens een prent voor heb gehad, en ik daar niet veel zin meer in heb, gaat alle folie eraf. Misschien dat er nog wel eens een lichtere voor terug komt. Ik vind het geen gezicht om wel de achterramen te doen, en niet de ramen in de voordeuren. Dus alle folie gaat eraf. Hier een moment waar ik een raampje schoon heb:




Daarnaast heb ik nog wat nieuws gekocht voor mn volgende project. De motor.


Dirk Kuipers

Vandaag de auto bij de spuiter weg gehaald. Het schoot maar niet op, en hij stond er nog net zo bij als toen ik hem er bracht. Na veel beloftes heb ik het opgegeven, en een andere spuiter gezocht.

De  auto staat nu even in de garage bij m'n vader, en ik kan hem volgende week bij de nieuwe spuiter brengen, die er dan meteen mee aan de slag gaat. Hopen dat dit wel wat sneller zal gaan, zodat ik het einde van de zomer er nog mee kan rijden.

Ik heb besloten de dakstrippen er ook maar uit te halen. De spuiter gaat deze dichtlassen.
(dicht plamuren heeft niet zoveel zin, omdat het dan gaat scheuren)

Later meer!

Dirk Kuipers

Vandaag besteld:



Details:
http://www.camcosystems.nl/index.php?action=product&tbl_product_id=295

Hij kan echt alles.
- afstand starten
- turbo timer (ideaal voor mijn aankomende winterproject!  >:D)
- by-pass voor de chip in de sleutel
- auto shield
- horloge waarop je de dingen kunt regelen.. :) (aangezien ik toch nooit een horloge om heb, kan ik deze wle om doen.. haha)
- en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer! :)

Ik kan niet wachten om het zaakje in te bouwen!! :)

Dirk Kuipers

Aangezien de auto nu nog niet bij de nieuwe spuiter terecht kon (pas volgende week), en hij toch maar in de garage bij m'n vader stond, kon ik mooi even heel het interieur eruit halen.
Ik wil alles zwart spuiten.

Het dashboard laat ik eerst even zitten, de rest is er vandaag allemaal uitgehaalt:





Ook heb ik nog even twee witte kenteken (show) plaatjes gehaald. Hier wil ik COUPE op zetten. Omdat dit alleen met het standaard kenteken lettertype kon, ga ik het wel doen met stickers.
De NL sticker op de gele kenteken plaat is een test. Ik weet dat hij scheef is, dit ga ik later even beter maken! ;)



Dirk Kuipers

De nieuwe spuiter doet zeker meer zijn best! Hij heeft de auto al bijna helemaal strak.





Dirk Kuipers


Dirk Kuipers

Moet nu ook met mn interieur wat meer haast maken.
Heb al wel wat onderdelen gespoten:


Dirk Kuipers

#55
Vandaag de carputer aan het testen geweest. Na veel chagerijnige momenten nu eindelijk een Computer die het doet.



Opstelling PC:

AMD Athlon XP 2600+
1 GB RAM geheugen
MSI 256 mb Geforce FX 5200 MSI videokaart
80 GB Laptop HDD
DVD-RW (via usb)
Voeding: 330W

De DVD speler/brander wil ik denk ik wegwerken in mn dashboard kastje.
In het midden de DVD speler, en aan beide zijkanten dan een gamecontroler die je eraf kunt klikken.

Later meer, ik ga nu snel weer verder met muziek en video's overzetten! ;)
Dan kan het later in de de auto direct goed getest worden!!  _o_ !-! :D

Dirk Kuipers

Spuiter heeft nu bijna heel de auto strak.

Nu moet hij in de grondverf. Vervolgens zet hij de skirts er goed op met schroeven, en plamuurt deze schroeven uit het zicht. (skirt komen niet strak met de auto zelf, daar ben ik niet echt weg van).
En daarna krijgt hij zn nieuwe kleur!! Het komt nu wel ereg dicht bij allemaal!





Ik moet daarom ook opschieten met m'n interieur. Inmiddels heb ik er al 3 spuitbussen doorheen.
Ik spuit ook werkelijk alles zwart, wat er maar te spuiten valt. :)

Vandaag de deurbakken, stoelkapjes, en nog wat kleine dingetjes gedaan.





Dirk Kuipers

Zonet weer even een bezoekje spuiter gebracht! :)

Het begint nu al echt wat te lijken:





Hij is nu de sideskirts aan het bevestigen:




Dirk Kuipers

't gaat hard nu! :)

Alles is klaar om in de kleur gespoten te worden:



Maar dat is nog niet alles, een deel zit al in de kleur!


Hier een kleine sneak preview zoals jochem dat altijd zo leuk zegt: Y





Dirk Kuipers

#59
Kan het niet laten toch nog 2 foto'tjes te plaatsen.





Waarschijnlijk dinsdag de auto ophalen.. Ga hem dan laten uitharden tot het wekend.
Pas dan ga ik de spullen opbouwen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev