Advertenties


Steeds meer gedoe met Mégane Coupé 2.0 8v

Gestart door nielsjoh, 4 januari 2012, 14:42:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nielsjoh

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 26 januari 2012, 20:59:13
Uhm voor je de kop eraf trekt,kijk dan ff in de buurt van je bdpsensor (die had je toch ook vervangen?) want iets daarboven zit dacht een tempsensor,die wil wel eens gaan lekken en dan loopt de koelvloeistof in je bdpsensor en gaat ie ook stuk... (tenminste zo was het bij de scenic van me zusje)
Dankt voor de tip, ik zal eraan denken, als ie morgen nog steeds niet goed loopt neem ik het mee naar de garage (maar die weten het meestal toch beter), denken ze.... Volgens mij zijn erook al een hoop nutteloze dingen vervangen, mahgoed...
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

nielsjoh

Zo. M'n Mégane is naar een dikke week (vanaf vorige week dinsdag avond) weer terug!. Wat is er in die week gebeurd: Het bovenblok is naar een motorrevisiebedrijf gebracht, die hebben de kop afgeperst, en gelukkig geen scheurtjes gevonden. Ze hebben erwel 4 nieuwe uitlaatkleppen ingezet, die waren namelijk goed versleten, ook is er een nieuwe distrubutieriem opgekomen, nieuwe spanrollen, waterpomp, koppakking en nog allerlei pakkingen. De wagen loopt nu echt mooi, zo heeft ie zolang ik hem heb nooit gelopen.  !-!
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Roadkill (Michiel)

Ik wil niet weten wat voor rekening je gehad hebt....  Was aardig wat aan de hand zo te horen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nielsjoh

Klopt, daar gaat zeker een maandloon inzitten.. Verdorie l-
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Karin

Fijn dat hij nu weer in orde is, jammer dat het zoveel moet kosten, maar ja daar weet ik genoeg can.

Nicole

Maandloon? Pffoe, dat is aardig wat idd (tenmiste, ik neem aan dat je wel heel wat meer dan €500 verdiend :q ).
Nu iig een tijd weer genieten! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nielsjoh

Hoop er inderdaad weer even tegenaan te kunnen. Ach, hij is het eigenlijk wel waard... Best een fijne auto verder, en ziet er niet slecht uit ofzo (lak, roest).
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Karin

Dat is het bij mij ook geweest en ook omdat ik hem sinds vorig jaar heb en er nog steeds helemaal weg van ben.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev