Advertenties


Distributieriem kapot

Gestart door Mo, 17 december 2011, 15:20:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul

was 650 kwijt en was ook bij een oud renault monteur maar hij had dekop wel weggebracht  voor revisie .

matthew

En jij hebt een makkelijker kop om te demonteren JUul.

Een 1.6 16v ie iets meer werk,maar wel goed te doen.

juul

zo wel kloppen want hij was blij dat ik een makkelijke motor had hierbij s wel alles vernieuwd alle pakkingen vanaf de koppakking naar boven.

Mo

Waterpomp was de boosdoener:S kogellager was stuk gegaan waardoor de kogels tussen de d.riem is terecht gekomen 8)7 paar kleppen krom, nokkenas tandwiel kapot, d.riem tandwiel kapot en nog wat andere zaakjes kapot. maar toch valt het mee vind ik. alles word nu vervangen wat kapot is en gelijk ook alle pakkingen enz vervangen, ik denk dat hij morgen al klaar is !-!
ik heb wat fotos genomen maar weet niet hoe ik het hier op moet zetten. iemand ervaring ermee?
gr.Mo

Jacques

Foto's: Opladen via www.photobucket.com en dan de website versie in de tekst zetten. [Img]http://blog.photobucket.com/....[Img]

Xanquezer (Frank)

Anders, doe ze uploaden en plaats hier maar een link,  dan doe ik voor je plaatjes op het forum zetten

@jacques   jou [img] [img] werkt niet.
Het is [img] [ / (SLASH!!!!) img]
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Jacques

Bedankt Frank. Je hebt gelijk. Ik copieer ze altijd meteen vanaf foto-emmer in.

Mo

Citaat van: juul op 18 december 2011, 09:14:39
was 650 kwijt en was ook bij een oud renault monteur maar hij had dekop wel weggebracht  voor revisie .

Ik was 600 euro kwijt, (vrienden prijsje ;))

Mo

#23
Heyy het is gelukt ;)
hier wat fotos;)

kapotte distributie riem



nieuwe d-riem



Gelijk ook een nieuwe bdp sensor gemonteerd;)



het is wel een super nette garage voor een hobbyist  !-! bedankt rob  _o_


Karin

Zoo, die was ook echt aan zijn eind die D-riem

juul

zo zag die van mij er ook uit, maar gelukkig is het meegevallen en kan je mooi van je auto genieten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev