Advertenties


Uitlezen Megane lukt niet.

Gestart door martijndelaat, 11 september 2016, 20:25:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijndelaat

Beste,

Ik heb een Clip met V135 erop maar het uitlezen van een Megane I lukt niet. De clip geeft aan dat hij geen verbinding krijgt. Ik heb ook een Scenic van 2005 en daar werkt het perfect, nooit problemen.
Maar bij mijn Megane's I Phase I en Phase II lukt het niet. De Clip geeft aan dat het gereedschap alleen protocol ISO 9141-2 en ISO 14230-4  ondersteunt, werkt een Megane I met een ander protocol? Heeft hier iemand ervaring mee?

mark29

Met de clips bij ons op het werk, versie 155 of 156 daar ergens zit ie nu dacht ik, kunnen we gewoon alles uitlezen.
Waarom wil je die megane uitlezen? Niet dat er een probleem met de auto is waardoor je er niet inkomt....

Soms is hij dan weer wel met een obd tester, zo n goedkoop ding wel uit te lezen.

martijndelaat

Ik begrijp ook niet goed waarom hij het niet doet. Met de Scenic geen probleem.
Nee, ik heb geen problemen met de auto's. Bij de phase II heb ik een keer een bobine kapot gehad en dan is het gemakkelijk uitlezen welke het is. Afgelopen weekend heb ik een Coupe 16V gekocht en daar doet de olietemperatuur meter raar. Schommelt erg veel in wat hij aangeeft. Ik wilde daarom eens kijken of ik kan zien wat deze aangeeft.

martijndelaat

Het is al gelukt. Je kunt niet alle functies gebruiken je die bij een Scenic II wel kunt gebruiken, daarom lukt het niet. Ik kom er nu wel in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev