Advertenties


Veerpootlager en veren voor aan vervanging toe

Gestart door -Erik-, 24 januari 2011, 12:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-Erik-

Hallo,

Bij de garage melden ze het volgende: De veerpootlager en veren voor moeten vervangen worden.
Graag ben ik op zoek naar een goede oplossing, wat zijn jullie ervaringen met dit probleem ?

Groeten,

Erik Bruinsma

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

-Erik-

Het betreft een mégane coupe 1.6e uit 1997.

matthew

En wat is de reden voor vervanging.
Zijn de veren gebroken?Dan lijkt het mij duidelijk dat dat moet inderdaad.
En de veerpootlager rot of stuk?

Ik zou even vragen waarom.

En met de redenen hierboven is gewoon nieuwe plaatsen een goede oplossing.
Met 2e hands kan het binnen een jaar weer stuk zijn.

-Erik-

De onderdelen zijn verrot links.
En ja als je links doet moet je rechts ook om het gelijk te houden,

graag het advies om of origineel weer in te bouwen of zijn er nog andere / betere oplossingen ?

groeten,

Erik

matthew

Als je de auto wilt verlagen is dat nu het moment,anders weer gewoon origineel inbouwen.

-Erik-

Citaat van: matthew op 25 januari 2011, 22:36:59
Als je de auto wilt verlagen is dat nu het moment,anders weer gewoon origineel inbouwen.

En wat komt er dan allemaal bij kijken? Welke onderdeel / merk kun je hiervoor het best toepassen?

Groeten

Erik

Colin

Verlagingsveren zijn goedkoper dan orginele. En anders gelijk een schroefsetje steken.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

als het goed is heb ik nog originele veren liggen en als het goed is ook de schokbrekers.

Fubar (Marcel)

Is een kapotte veerpootlager de oorzaak indien de auto niet meer 'strak stuurt'?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

-Erik-

Heb zojuist opdracht gegeven om een set Koni street set te bestelen, met en beetje geluk wordt volgende week vrijdag gemonteerd!
Auto gaat in zijn geheel 35 mm omlaag, hopen dat het een goed resultaat oplevert.

tot zo ver bedankt voor het mee denken.

Groeten Erik

matthew

Graag gedaan.

@Fubar,dat kan maar ik zou het eerder in de stuurkogels zoeken dan.

Fubar (Marcel)

Stuur-en fuseekogel Links vernieuwd. Maar het lijkt net of de achterkant uitbreekt.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

nd-photo.nl

@Erik
Ik ging vandaag ook mn Koni STR.T set inbouwen en kwam er dus ook achter dat de veerpootlager kapot is aan de linkerkant. Uiteraard zijn de winkels vandaag dichtgeweest, dus moet helaas wachten tot morgen. De linkerkant had nog iets van 5 balletjes...

[edit]
Hoe bevalt de Street set jou?

Den

Citaat van: Fubar op 29 januari 2011, 13:56:56
Stuur-en fuseekogel Links vernieuwd. Maar het lijkt net of de achterkant uitbreekt.

Even laten uitlijnen, is dat al gebeurd dat is er iets anders wat er aan de hand is
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev