Advertenties


draadboom orginele achterklep over te zetten op andere achterklep

Gestart door albert_coupe, 28 augustus 2010, 21:41:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

albert_coupe

 :q dames en heren

ik heb op marktplaats een andere achterklep gekocht bij een meisje uit landgraaf
dezelfde kleur alleen stond er in de advertentie SCHADE VRIJ helaas is dat deze niet >:( >:( >:( zit een vette deuk in de klep
maar any way >:( >:(
de draad boom van de nieuwe klep is bij het scharnierpunt afgeknipt  :?
kan ik de draadboom van mijn orginele klep zo demonteren dat ik hem weer kan monteren op de nieuwe ??
de reden waarom ik de klep ruil is dat er een hoge spoiler op zit die heb ik vast gekit en geparkerd maar daaronder zitten de orginele gaatjes van de lage spoiler en ik vind het een beetje vochtig worden daar
vandaar deze ludieke actie om een klep te ruilen  :9~

graag uw reactie hierover en eventueel een een how en dow hoe ik het moet doen  _o_ _o_

met vr. gr. albert_coupe -- -- -- -- -- --

Dennis Postma

Ja dit kan. Heb het zelf vroeger ook eens gedaan ivm een kabelbreuk.

Je kunt ´m helemaal uit de klep halen en gaat (voor de kijker) links door een rubber naar binnen. dit is eigenlijk het lastigste aan de hele klus. Binnen in de auto zit onder de hoedenplank een stekker verbinding voor deze kabelboom.

succes  !-!

albert_coupe

heel hartelijk bedankt ik moet alleen alles over zetten van slot tot 3e remlicht en mistlichtenbalk dus dat word wel even kl#ten

Dennis Postma

Valt toch wel mee. In de klep zijn het allemaal stekkertjes, dus daar heb je´m zo uit/in. Alleen het rubber om ´m de auto in te krijgen is even wat lastig of je moet dunne handjes hebben.  ;)

albert_coupe

ik heb het droodboompje uit de nieuwe klep gehaald

maar nu de grote vraag waar zit de stekker van de droodboom

onder de hoedenplank en zo ja demonteren ? die stoffen kap

Dennis Postma

Ja daaronder zit ie. Het is mij gelukt om de plank maar voor een gedeelte los te maken. Je hoeft daar alleen maar te zijn om de kabelboom naar de connector te leiden. Maar als je de complete plank er af haald heb je natuurlijk wel iets meer ruimte. Net wat je zelf makkelijker vind.

albert_coupe


matthew

Achterbank leuningen kantelen,dan zie je dopjes en deze moet je er uit wippen,en dan kun je hem optillen.Bekleding zit verder nog gehaakt in de kappen,dus ik verwacht dat je hem met alleen opwippen al bij kunt,wat Dennis al zei.

albert_coupe

ok ik ga dat eerst ff proberen zit toch droog dan klep komt later wel ff

albert_coupe


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev