Advertenties


Vage kachel

Gestart door 1nsan3, 13 oktober 2009, 23:30:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

1nsan3

Nou had ik er niet ech goed opgelet. Maar nnu reed ik vandaag terug vanuit amersfoort naar Rotterdam viel me toch iets raars op.

Bij aankoop van de auto wa het al zo dat als ik de kachel aanzette dat hij in maak niet uit in welke stand ik hem zette hij haal hard blaasde. Nou weet ik ten eerste het probleem van die niet. Maar nu viel me ook op dat de kachel helemaal niet warm werd. Beetje koud lauwe warme lucht wat er keihard uitblaasde. Ook merkte ik dat wanneer ik reed dat de auto ook nauwelijks warm werd en dat de temp meter gewoon zowat helemaal laag bleef hangen. Ik ff trappen. Na 5 min 150 gereden te hebben werd ie nog steeds niet warm.

Dus ik denk dat ik zover over wat voor kennis ik beschik de thermostaat stuk zou kunnen zijn en dat een weerstand ergens stuk is.

Iemand die wat beter weet???

Stefan

Klinkt wel een beetje als de thermostaat ja, maar misschien dat ik er naast zit.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

jep kachelweerstand stuk.

En thermostaat eerst kijken maar kan ook nog zijn dat je kachelradiateur stuk is.

RobScénic

Misschien een hele stomme vraag, maar zit er wel genoeg koelvloeistof in? Omdat je temperatuurmeter ook laag blijft hangen.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

1nsan3

dan zou hij toch overdreven snel heet worden? En zijn de te vervangen onderdelen duur ofmoeilijk om te vervangen?

RobScénic

Klopt, maar als er geen koelvloeistof bij de sensor ligt geeft deze niets aan. En als er te weinig vloeistof in zit word je kachel ook niet warm. Heeft je auto airco?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

1nsan3

jah me auto heeft ook airco die wederom niet werkt

1nsan3

Koelvloeistof is  op niveau en airco moet bijgevuld worden. Dus daar ligt het probleem in ieder geval niet

RobScénic

Ik heb nog wel  een goede kachelweerstand liggen....
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev