Advertenties


Alle sloten, zekeringkastje en sensor vervangen

Gestart door 1nsan3, 26 augustus 2009, 18:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

1nsan3

Ik ben nog redelijk nieuw in dit wereldje van renault. Maar ik heb dus een PH1 Megane Coupe uit 1996 gekocht. Alleen bij aanschaf kwam ik erachter dat de linkerslot is vervangen door een ander, omdat die waarschijnlijk opengebroken was.

Nu werk mijn centrale deurvergrendeling op mijn sleutel niet omdat beide knoppen naar de maan zijn en ik dus handmatig moet ontgrendelen. Hierdoor heb ik al het probleem gehad dat ik al 2 keer een noodcode moest invoeren wat ik gratis bij de dealer heb gekregen omdat hij het zielig voor me vond. Maar nu staat er op marktplaats dit http://link.marktplaats.nl/270147117

De beste man verkoopt alles in een set. Ik vraag me af of dit een goede koop zou zijn en dit ook echt nodig is allemaal en/of iemand mij zou kunnen helpen/begeleiden om dit over te bouwen. Zou dit een oplossing zijn voor mijn probleem

NB: Als ik met de sleutel ontgrendel, gaat alleen mijn deur open. De rest blijft dicht, van binnen doet hij het wel. (probleem?)

Alvast bedankt

Een beginnende renault rijder


Robin

Volgens mij als je 2 nieuwe sleutels haalt bij Renault kun je die gewoon op je huidige computer in laten lezen zodat je CV weer werkt.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

1nsan3

kost me 160 euro per sleutel en ik heb 1 kapotte slot die vervangen is door een andere dus. Ik heb al 2 verschillende sleutels

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev