Advertenties


Storing achteruitrij verl. en achter ruitenwisser

Gestart door Christian de Vriend, 14 november 2004, 22:32:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Dit weekend heb ik black lexus units gekocht,tijdens montage heb ik per ongeluk sluiting gemaakt,dacht ff simpel het zekeringentje te vervangen
maar dat mocht niet baten,de zekering is goed,maar de achteruitrijlichten en de achter ruitenwisser doen het nog steeds niet.

Kan iemand mij een hint geven waar ik moet zoeken?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Michel Cijs

zou toch voor 99% zeker een zekeringtje moeten zijn......??

Christian de Vriend

Ik heb net alles er uit gehaalt,alles is nog goed  :-\

ook de zekering van de desbetreffende groep :-\
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Het zou kunnen dat je achteruitrijschakelaar defect is. Was bij mijn phase 1 gebeurd een tijdje terug. Toen deden mijn achteruitrijlicht en wisser het ook niet.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

de schakelaar?doordat de zekering doorbrande?

kan ik makkelijk bij die schakelaar?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Ik had ook eerst de zekeringen door gekeken. Toen kon ik ook niets vinden. Kijk je normaal het eerste naar. Ben toen maar naar garage geweest, daar hadden ze ook alles nagekeken. Zekeringen gecheckt en doorgemeten. Hadden toen niets kunnen vinden. Het kan een mogelijkheid zijn...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

ik maakte waarschijnlijk sluiting,zou het zijn dat die schakelaar een opdonder heeft gehad.

weet je toevallig waat die zit?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Ik weet niet of de schakelijk een opdoffer gehad zou hebben. Zover ik het weet zit die schakelaar onderaan bij je versnellingsbak. Het zou een soort kastje moeten zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

heb het gelukig gevonden,voor ik naar de dealer wilde gaan,het meegeleverde stekkertje maakt sluiting.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev