Advertenties


interieur bekleding!

Gestart door stephan, 10 november 2004, 19:18:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stephan

he hallo ik zoek interieur bekledingsbedrijven die normaal zijn in prijs(wat is tegenwoordig normaal)maar in ieder geval dat zoek ik weet iemand die?goede aanbevelingen?? ::)

Ferdi

er was eens een topic over Stephan, maar ik kan hem niet voor de dag halen... waarschijnlijk is die verwijderd...  >:(  ;)

stephan

nee ik ook niet daarom heb ik er weer een gestart!! ;)


Biskin

Maresia Bv te kaatsheuvel,

alle onderdelen van Renault, ook interieur bijv. van autos die net 20 000 km hebben gelopen maar totalloss zijn gereden, ze halen de interieur eruit en verkopen die dan.. ;)

Succes....... ps ze verkopen werkelijk alles heb een cilinderkop bij ze gekocht voor een prikkie
(misschien geluk en zijn ze normaal duurder)

wess

HD rotterdam

heb ik 't laten doen, die gasten doen het ook super netjes! :D

Dekk

Nu het hier toch over het interieur gaat! Heeft iemand enig idee waar je een lederen armsteun kan bestellen behalve bij Renault zelf. Die dingen zijn namelijk ontzettend duur. heeft iemand hier iets over??

Greetz..

Bart,

bruijst

#7
CiteerNu het hier toch over het interieur gaat! Heeft iemand enig idee waar je een lederen armsteun kan bestellen behalve bij Renault zelf. Die dingen zijn namelijk ontzettend duur. heeft iemand hier iets over??

check ff de site van Postert.. ook niet goeiekoop overigens (vind ik dan..). De site staat bij de links.

Remko

ps.. als je daar zo'n ding besteld, maak dan maar meteen een fotootje als je wil.. Ben wel benieuwd hoe die er int echt gemonteerd en al uitziet  ;D

Dekk

bedankt gasten!! 

maar mijn duits is echt "uber" slecht.. dus ik ga wel even kijken voor een universele of bij de renault dealer..

Thnx Anyway.. :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev