Advertenties


hoedenplankspeakers

Gestart door Boris-Djurre, 1 februari 2014, 18:18:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boris-Djurre

In m'n coupe (uit 2000) zie ik, als ik de kofferbak inkijk, een paar draadjes loshangen. Zowel links als rechts van de ruitenwissermotor.
Steek ik m'n hand in de ruimte, waar die draden uithangen, dan lijkt het of ik roostertjes voel. Van die afdekroostertjes die op speakers zitten. Deze zitten nog onder de hoedenplank, ik kan het dus niet zien vanuit de auto (of door achterruit). Speakers voel ik niet.

Zijn deze loshangende draden van speakers, die daar ooit gezeten hebben?

Zo ja: dan wil ik daar weer speakertjes natuurlijk. Weet iemand toevallig een maat, zodat ik die ruimte mooi kan opvullen met originele maat speaker. Ik wil de hoedenplank graag heel/origineel houden!

En met een beetje mazzel doen ze het dan direct als ik die draden eraan aansluit.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Boris-Djurre

Ik heb wat foto's gemaakt, maar ben er nog niet uit hoe ik die hier plaats.

Ik heb intussen de hoedenplank losgemaakt, daar lijkt idd een soort frame (hard kunstof) te zitten waar speakers in zouden moeten horen.

De radio er ook eens uitgehaald, gelukkig zitten er stekkers aan, maar er zijn een paar draden losgekoppeld en of doorverbonden.

Benjamin Renon

ik dacht dat de speakers voor de hoedenplank 13 cm waren.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Boris-Djurre

Het helpt me al genoeg om te weten dat het ruimtes zijn voor speakers! Dan neem ik wel even de maat op en zoek er de juiste speakertjes bij!

Boris-Djurre

Om dit even af te sluiten, met info voor iemand in de toekomst met dezelfde vraag: mij mij zaten er onder de hoedenplank 2 houders en bekabeling voor 13 cm boxjes.

Achterbank plat, hoedenplank liften (2 plugjes trekken) maar niet verwijderen. Houders losschroeven en speakers erin plaatsen. Bekabeling vastmaken en alles terug zetten. Klaar.

Half uurtje werk en muziekkwaliteit is verdubbeld :-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev