Advertenties


Stuurbediening aansluiten

Gestart door jero-85, 7 november 2013, 14:36:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jero-85

Goedendag allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en ik kan waarschijnlijk morgen mijn eigen megane ophalen. Het is een megane 2001 cabrio zilver kleurig. Vind het wel spannend en lijkt me erg gaaf maar ik tijdens de testrit kwam ik erachter dat mijn stuurbediening van mijn radio niet werkt.
Ik koop hem bij een Bogane dealer en die vertelde dat het komt omdat er een andere radio in zit (geen stanaard renault).
Ik heb er zelf niet veel verstand van dus wil me graag wat verdiepen erin maar weten jullie misschien hoe ik dit kan aansluiten? Heb ik een andere radio nodig? of een verloopstekker?
Ik zit wel aan een andere radio vast. Ik wil er graag 1 hebben met USB aansluiten voor mijn iphone.

Alvast bedankt

richard65

Is voor forum Megane I gedeelte tot 2002

jero-85

ik merkte het, sry verkeerde post, zal em elders plaatsen

Nicole

Hoi,

Uiteraard is het weer werkend te krijgen.
Maar, dit is alleen mogelijk i.c.m. een originele radio.
Hierop zit uiteraard nog geen usb aansluiting. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rohald

Of met een verloopstekker. De meeste grote merken hebben die wel.
Ik heb ook een usb aansluiting in mijn radio. Met daarachter een verloopstekker. Alles werkt prima.
Het enige wat je mist (in vergelijk met origineel) is dat je display in je auto niets aangeeft (radiozender). Maar dan heb je daar wel mooi RENAULT staan.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roy16v

Rohald waar heb je die stekker gehaald?

Stony (Robert)

ik had in mijn coupe een Pioneer radio, en had de stuurbediening En het display op het dashboard werkend. :) Het is dus zeer zeker wel mogelijk ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rohald

Ik heb hem toen op mp gekocht. Voor heel weinig want ik kwam toen een duitse site tegen waar ze ook heel goedkoop ingekocht konden worden.
Ik heb alleen een Sony radio en een verloopstekker voor een Pioneer o-)

De display doet het wel, bij mij geeft hij alleen geen radiozender en afspeeltijd af. Geeft ook niet want dat geeft de autoradio zelf ook weer.
Maar nu weet ik wel dat ik RENAULT rij als ik in mijn auto zit  :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

matthew

Dat moet wel kunnen inderdaad, maar dat hangt ook af van de aftermarket radio.

jero-85

Ah oke, bedankt voor de reacties, opzoek naar een verloop stekker. (iemand enig idee hoe die heten?) maar mogelijk geeft de display wel het alles aan als de die veroop stekker hetzelfde haalt als de radio?

matthew

Gewoon naar een audio shop gaan, die weten gelijk precies welke je nodig hebt.
Dien je natuurlijk wel de auto bij te hebben zodat ze kunnen kijken welke radio je hebt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev