Advertenties


speakers in of onder de vaste hoedenplank megane sedan

Gestart door jorna64, 11 oktober 2013, 11:22:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorna64

Hallo,
Na mij netjes voorgesteld te hebben wordt het tijd voor mijn eerste vraag.
Ik heb een megane sedan, met daar in een "vaste"hoedenplank. maar daar onder zitten wel kabels ik neem aan voor speakers. is die hoedenplank er uit te halen om daar onder in het frame speakers te bevestigen? of misschien zelfs in de hoedenplank? En de roostertjes in de stijlen naar de achterklep ( beetje driehoekig) zijn dat verwarmingsroosters of speaker roostertjes?

alvast bedankt!

jarno

Dante

Zou je je topictitel aan kunnen passen naar waar je vraag overgaat? Dat maakt het overzichtelijker, anders staat dadelijk het hele forum vol met "snelle vraagjes"... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

jorna64

Ja sorry ga ik direct even doen. Mocht iemand toch een antwoord weten hoor ik het uiteraard graag.

J to the H (Jeroen)

Ik heb geen sedan, maar ik meen dat je de afdekkapjes eraf kan plukken als je op de achterbank zit. Maar er zijn leden met een sedan en coupe, dus die zullen dit snel bevestigen of ontkrachten  _o_.

jorna64

de hoedenplank is een geheel volgens mij. die loopt door tot achter de achterbank. Volgens mij zit dit met een klik systeem vast? De roostertjes in de stijlen waren geen speaker roostertjes helaas maar ventilatie roosters.

jorritmg

Ik heb een megane classic uit 98 en die heeft achterop de hoedenplank die inderdaad vast zit, 2 speakers erin zitten echter ging ik er altijd van uit dat die standaard waren omdat ik hem zo kocht xD

Het kan dus heel goed en ziet er goed uit, de draadjes kan je erdoorheen leggen vanuit je kofferbak en dan hoef je er niks uit te halen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev