Advertenties


Verwijderen ruiten achterdeur om deze te tinten

Gestart door Anduril, 22 april 2006, 18:02:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anduril

Hallo,

Ik heb dus een Megane GrandTour en ik ben bezig de ruiten van folie te voorzien.
De 2 kleine achterruitjes heb ik al voorzien maar ik heb gemerkt dat dit niet zo eenvoudig zal lukken voor de ruiten van de achterste portieren. Daar zit namelijk redelijk wat rubber inde weg om dit mooi uit te voeren.
Nu heb ik een klein vraagje, weet iemand hoe dit uit elkaar te halen en terug in elkaar te steken ?
Ik ben op zoek naar een handleiding maar heb deze nog niet kunnen vinden. Ik hoop dat iemand me hier kan helpen zodoende ik de achterste ruiten goed kan tinten.

Mvg,

Mrtijn

Ik denk dat hethet zelfde is als bij de 5 deurs? (wel is bijgeweest toen iemand het deed dus ik weet nie of het 100% zo moet)

Je moet in iedergeval volgens mij 3 schroeven losdraaien. Hierna is het volgens mij een soort kliksysteem waarbij je het gehele paneel naar boven moet duwen. Aan de onderkant zitten als het goed is randjes waar je je vingers achter kan zetten.


Anduril

Indien er nog iemand net wat meer informatie heeft mag deze dit hier ook melden.
Ik zal het alvast eens nazien ivm die 3 vijzen maar ik denk dat ik deze al eens heb gelost maar er komt geen beweging in.
Ofwel ben ik te voorzichtig om zeker niets defect te maken. Het is namelijk de eerste keer dat ik een achterraam zou uithalen.
Er moet natuurlijk voor alles een eerste keer zijn :) en daarmee zou het handiger zijn toch nog iets meer informatie te hebben.

Alex Verloop

Hey,

deurpaneel eraf, ramen uit railing halen en dan schuin van de buitenkant eruit trekken  !-!

Succes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev