Advertenties


Waar achterspeakers in cabrio.

Gestart door Rick Santbergen, 3 december 2008, 18:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Ik heb de zoekfunctie al minstens een uur zitten te gebruiken over mijn vraag.  8)7

Ik heb vorige week mijn megane coupé omgeruild voor een megane cabrio uit 2000, en ik was van plan komend weekend te beginnen met audio in te bouwen. Nu had ik al gevonden dat er achterin de cabrio 10cm speakers passen.
Ook had ik dit plaatje gevonden.

Echter is het mij nog niet duidelijk waar dit bevind in mijn auto.

Kan iemand duidelijk uitleggen waar die standaardplek voor de achterspeakers zit in een cabrio?

Robin

Is dat niet ergens in de buurt van de armsteun (aan de zijkant) van de achter-passagiers?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

cabriolet


Rick Santbergen

Volgens mij ziet de armsteun er heel anders uit. Is het mogelijk dat het niet bij iedere cabrio is?
Heb er 10 minuten geleden nog naar gekeken omdat ik al het vermoeden had, dat het de armsteun was.

Timo Zuiderduin

de speakers bevinden zich inderdaad aan de achterzijde vand e armsteunen.
het plaatje hierboven is ook inderdaad een armsteun.

Als het goed is vvind je aan beide zijdes achterin je Cabrio een paneel waar of stof of leer omheen getrokken zit.
dit paneel kan je er met een klein beetje kracht uittrekken als je hem bij de zijkant pakt, daarachter vind je je speaker.

Maar, kleine waarschuwing voordat je speakers gaat kopen. De magneet mag niet al te dik zijn anders past hij niet.
er zijn echt zeer weinig speakers te krijgen die passen op die plaats.

Rick Santbergen

Oke morgen maar eens proberen dan. Had al vermoeden dat er zeer weinig plek voor speakers hierachter was.



Morgen maar eens verwijderen, iemand suggesties met speakers die gegarandeerd passen?

Joost-cabrio

ja de achterpanelen aan passen:


maar als ej hem orgineel wilt laten zijn er echt weinig opties vond ik

suc6

Rick Santbergen

Oke allemaal bedankt, het is me duidelijk :)

wensel

Citaat van: Wrecked op  3 december 2008, 18:52:03
Morgen maar eens verwijderen, iemand suggesties met speakers die gegarandeerd passen?
Ook ik he intrede gedaan tot de megane cabrio en ben ook heel benieuwd welke speakers daar passen!!

Anders word het; Meten is Weten
- Megane 1 Phase 2 Cabrio - 2001 - EURO2000 - 1.6 16v - LPG G3 Eurogas -

Rick Santbergen

Maat weet ik niet meer uit mijn hoofd,
Maar de conclusie was bijna geen enkele, het is een zeer kleine maat, en een hele ondiepe ruimte.
Heb er geen meer ingedaan, vond het niet de moeite,

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev