Advertenties


frontplaat voor nieuwe radio

Gestart door kevin degroef, 5 december 2004, 22:06:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevin degroef

Ik zou graag een nieuwe radio plaatsen omdat ik graag wat extra sounds had, maar de radio die ik gekocht heb past niet omdat de opening te groot is. Ik heb voor andere automerken al aanpas fronts gevonde maar nergens voor een renault m?gane. Kan ik zo een stuk ergens kopen en in welke winkel dan juist of moet ik die zelf maken? het is een renault m?gane 1.6e ph1

dank bij voorbaat.

peterachterop

 ???
Wat voor een merk heb je gekocht dan als ik vragen mag?
Normaal passen ze goed.

ThE-BaKeR

Standaard moet het gewoon passen.

Starletfreak

Als je een standaard radio hebt en je wilt die vervangen door een niet-standaard radio, kun je idd een montageframe specifiek voor de Megane kopen bij een Automat-winkel of een ander autoshop.
Deze klik je er dan in en dan heb je de goede grootte voor je nieuwe radio.
Werkt perfect en uiteraard in de kleur van het dashboard! :D

Stefan

Dacht dat alle radio's hetzelfde (DIN) formaat hadden........ ???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ThE-BaKeR

De standaard radio die in mijn Coupe zat (phase1, 1996) was wel een standaard type. Mijn eigen JVC radio kon ik zonder problemen inbouwen...  8)

kevin degroef

het is een sony cdx-m800 dat ik besteld heb. nu heb ik de standaard philips radio-casette speler.

Joost-cabrio

ik had bij mij ook de orginele radio verwijderd en idd de opening was te groot voor mijn pioneer, maar bij de renault dealer had ik voor 5,95 een klein frampje die ik er zo in kon klikken en net zo mooi in de zelfde kleur.

:D

Skywalker1978

Joh....

das ook nieuw voor mij......ik zal eens kijken naar zo'n frame want ik ben ook
aan het shoppen voor een andere radio....

thnx !
:D

Erik van der Velde

Citaat van: megane-cabrio op  2 januari 2005, 09:56:41
ik had bij mij ook de orginele radio verwijderd en idd de opening was te groot voor mijn pioneer, maar bij de renault dealer had ik voor 5,95 een klein frampje die ik er zo in kon klikken en net zo mooi in de zelfde kleur.

:D

Een orginele renault radio heeft ander frame waarin een normale 1 din radio niet past. Zoals hierboven al staat, even langs de dealer of op de sloop zoeken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev