Advertenties


RF Punch

Gestart door French_Devil, 28 mei 2005, 18:07:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

French_Devil

Hey,ik heb even jullie mening nodig ik kan een woofer van RF Punch P212S4 kopen en een RF Punch versterker P3001 en dit samen voor de prijs van 325? deze zijn nieuw en nog verpakt in de doos,deze persoon had ze gekocht om in zijn auto te bouwen ma zijn auto is nu total loss. Nu is mijn vraag (ik ken er niets van dus) is dit een goede koop ?

MB82

Ik zou even informeren bij de dealer hoeveel het daar kost. Ik denk dat het niet heel veel scheelt met wat hij ervoor vraagt. Ik heb ongeveer hetzelfde van RF en ik heb bij de dealer bijna hetzelfde betaald. Wel goed spul.

Timo Zuiderduin

versterker kost los al 299 euro's bij ron de vries
woofer kwam ik net tegen op internet voor een 129 euro's.

wat mij betreft een vrij goeie deal dus!!
ff onderhandelen en misschien krijg je er nog een euro of 50 vanaf.

Ferdi


EyesOnly

Goede deal
Alleen is het een beetje overkill om daar maar 1 woofer op te hangen.

Erik van der Velde

Hoezo overkill?

French_Devil

Deal is rond en het is dus nieuw materiaal... :P de verterker zit zelfs nog in plastic ver?kking en de woofer zelf ook ! Nu nog die handel inbouwen,maar dat ga ik laten doen want ik ben daar geen held in.
In ieder geval bedankt voor de reacties !!!  8)

French_Devil

Goede deal
Alleen is het een beetje overkill om daar maar 1 woofer op te hangen


Ad Erik,Hoezo overkill ? zoals ze me vertelde was deze versterker uiterst geschikt om 1 of meerdere woofers aan te sturen ?!

EyesOnly

Citaat van: French_Devil op 29 mei 2005, 18:38:10
Ad Erik,Hoezo overkill ? zoals ze me vertelde was deze versterker uiterst geschikt om 1 of meerdere woofers aan te sturen ?!
Meerdere zeker, maar om dat nou maar een op te hangen zou jammer zijn ;)

Erix

Mooie combinatie zo hoor. Sluit netjes op elkaar aan dus nixke geen overkill...
ZX-Audio · the finest audio products around

French_Devil

Ik ga het eerst is laten installeren door een erkend bedrijf van audio hier in Turnhout,en zal zien wat het geeft kan eventueel nadien nog een woofer bij aansluiten,maar ik denk ook wel dat dit voldoende gaat zijn hoor voor mij,afwachten h? tot het ingebouwd is,ik laat wel iets weten dan  ;).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev