Advertenties


HU Clarion VRX-938R klapscherm

Gestart door ids, 8 april 2005, 13:31:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ids

Dit klapscherm kan je voor 800 euro kopen bij Ron de Vries in hoorn! Ik ben van plan om daar te gaan kijken voor mn audio apparatuur! Nu wil ik graag een klapscherm en was wel geinteresseerd in de pioneer avic x1r echter kost deze wel 2000euri! Navigatie heb ik opzich niet echt nodig! Heb ik ook al op mn telefoon nl.

Nu is deze HU misschien een leuke optie. Heeft iemand toevallig ervaring met clarion/ En dan voornamelijk met hun klapschermen?



Tnxss

Tuned

mijn losse scherm deed het niet al te best van clarion, maar 2e hands gekocht dus kan ik nix over zeggen volgens mij behoort clarion ook wel tot de goede merken, als ik moet geloven wat ik hoor moet je voor het beste van het beste een alpine nemen ;)

ids

Een ander optie is de SONY CDXNC9950! Vind ik ook een erg mooie HU echter tis geen klapscherm ;D maar optisch is ie wel heel erg mooi en ook heel veel functies!!  Prijstechnisch ook een stuk aantrekkelijker en dan kan ik natuurlijk meer met mn versterker en subwoofer etc gaan spelen :D




Robin

erg mooie headunit , die sony. Is voor in mijn cabriotje ook zeker een kans hebber.
En dan nog her en der in de auto een paar schermpjes wegwerken en av distributie systeem erin. kan je overal iets anders doen  ;D

Maar eerst maar is zorgen dat ik gewoon kan rijden   :)

ids

Vandaag bij Ron de Vries geweest in Zwaag. Heb daar even doorgesproken wat ik allemaal van plan ben in mn autotje. Kwam daar tot de conclusie dat het bovenstaande sony toch maar niet wordt. Het frontje kan er namelijk niet af!! :( Hiermee vergroot je natuurlij kwel de kans dat ze inbreken in je auto en je mooie speeltje meenemen! Wordt nu een andere sony waarschijnlijk onderstaande



Hierboven wodt dan waarschijnlijk onderstaand scherm gemonteerd van synergy. Deze is in tegenstelling toy veel andere schermen heel erg plat! en staat hierdoor vind ik erg mooi voor de luchtroosters! DVD speler moet ik er dan wel nog op aansluiten!




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev