Advertenties


achterruit cabriokap

Gestart door pieter, 11 januari 2005, 17:30:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tony

Je kunt echter wel een getinte kleur laten innaaien. Vraag eens na bij een campingzaak. Ik rij zelf niet in een mobiele tent, maar lijkt me wel logisch.

Robert yellowDevil

Er zit gewoon rondom een rits in verwerkt, voor noodgevallen, als deze kapotgaan ofzo, maar deze zie je niet direct zitten, is redelijk goed weggewerkt.

Dus als er bedrijven zijn die deze ruitjes (zowel getint of ongetint) aanbieden, dan kan je deze er zelf/laten inritsen.

E?n nadeel, er zit geen zipper bij, de rits wel maar het apparaatje om de rits te openen of te sluiten niet, dus dat wordt wat knutselen, maar dat kunnen wij wel.

La Bitch

Is er hier al meer over bekend? Wil ook wel een donker getint achterruitje  ;)

Cabrio-DriverTU

mensen ben nog niet kunnen gaan
omdat mijn wagen nog steeds niet klaar is
mijn debietmeter is kapot
nu moet ik morgen gaan zoeke voor een nieuwe
en dan motor opnieuw laten afstellen op mijn nieuwe uitlaat

dus ik hoop dat ik deze kan gaan

Grtzzzz

Robert yellowDevil

Citaat van: Wilma op 10 april 2005, 19:24:32
Is er hier al meer over bekend? Wil ook wel een donker getint achterruitje ;)

'K dacht dat een golfje een glazen achterruit had in z'n cabriokappie ?

Timo Zuiderduin

Ik heb ook wel interesse in zo'n nieuw ruitje....
degene die ik erin heb zitten is zo verschrikkelijk dof dat ik er niet eens fatsoenlijk doorheen kan kijken en das heel vervelend met inparkeren.

La Bitch

Citaat van: Robert -Yellow Devil- op 10 april 2005, 21:46:33
Citaat van: Wilma op 10 april 2005, 19:24:32
Is er hier al meer over bekend? Wil ook wel een donker getint achterruitje ;)

'K dacht dat een golfje een glazen achterruit had in z'n cabriokappie ?

<----- Deze niet? :)

La Bitch

@ Cabrio-DriverTU

Weet je al wat meer over de achterruitjes?
Kun je anders de gegevens van het bedrijf hier posten zodat we er zelf achteraan kunnen gaan!

Reinier Goorden

What the F**** is een debietmeter ??? ???

wess

Citaat van: Wilma op 31 mei 2005, 19:17:45
@ Cabrio-DriverTU

Weet je al wat meer over de achterruitjes?
Kun je anders de gegevens van het bedrijf hier posten zodat we er zelf achteraan kunnen gaan!

ben je al eens bij van dorp of meijer gereden in Vld om te informeren?

misschien kunnen hun dat ook wel.

ruudvanwingerden

Hallo, nieuw op deze site, naam is Ruud

Op internet gezocht naar mogelijkheden voor ruitjes in Megane cabriokap (2000).
Dus ik was blij met dit onderwerp op het forum.
Maar helaas heb ik niet alle antwoorden gevonden,

Waar kan ik een plastic raampje laten vervangen en voor welke prijs? Gewoon helder, zo helder mogelijk!

Ook was ik op zoek of er misschien een mogelijkhedi werd geboden om voor de wintermaanden een glazen ruitje in te "ritsen".
Niet dat ik al snap hoe je zo'n ding kan ritsen zonder "beethoudlipje".
Ik snap dat je de kap niet kan gebruiken met iets anders dan buigbaar plastic-achterraam maar toch lijkt het me wel wat.
De kap gaat eigenlijk toch niet open tussen november en mei (grofweg)
Ik denk niet dat het bestaat want anders zou ik het wel gevonden hebben op internet.

Maar mijn belangrijkste vraag is: Wie heeft het adtres (liefst Nederland want ik woon in Amersfoort) waar ik het ruitje gewoon kan "verversen".

ruudvanwingerden

Ik ben blij dat de auto actiever en sneller gaat dan dit forum.

Qweras

Het forum is snel genoeg, en je kan gebruikers niks kwalijk nemen dat ze het antwoord op jouw vragen ook niet weten.

Wellicht lezen de cabrio rijders dit nog, of doe anders eens een poging met de search, ik heb al meer onderwerpen voorbij zien komen over het vervangen van de achterruit...

Edgar

Zoals al eerder vermeld probeer eens een camping/boot winkel waar ze idd gewoon nieuw plastic in kunnen stikken....

ruudvanwingerden

Ja, stikken kan natuurlijk maar een zekere schrijver/schrijver "cabrio-driver TU" heeft het over een bedrijf waar er een ruitje geplaatst kan worden met een kostprijs van 50 euro. Dit gaat weliswaar over een donkere ruit waar ik zeker geen behoefte aan heb maar zo'n bedrijf zou ik graag willen benaderen om te vragen naar het plaatsen van een heldere ruit.
Zo'n ruitje zit toch op een bepaalde manier geritst en dit moet toch te gebruiken zijn. Hier in Amersfoort zegt Renault simpel dat het niet kan en dat er dan een nieuwe kap op moet. Kost zeker niets!!
Cabrioland zegt dat een nieuwe ruit kan worden geritst voor een prijs van 395 euro.
Klinkt al iets beter maar blijft de prijs van een complete nieuwe voorruit!
Dus schrijvers in dit onderwerp, zeer graag advies over dit onderwerp.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev