Advertenties


achterruit cabriokap

Gestart door pieter, 11 januari 2005, 17:30:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robert yellowDevil

#15
ja dat zou ik ook wel willen weten, als ze hem voor ? 50,- vervangen, dan mogen ze hem voor minder ook wel opsturen, en dan doe ik het lekker zelf wel? ;D ;)

maar hij mag dan van mij wel iets meer licht doorlaten dan 3 % hoor, anders kan ik direct ook me achteruitkijk spiegel demonteren, want veel er door heen zien doe je dan niet meer  :)

Cabrio-DriverTU

volgende week ga ik naar die handelaar.
ik zal dan eens wat prijsjes vragen per % tint
ik laat alvast 3% doorlatend zetten  ;D en de kleine achterste zijruitjes worden ook getint met 3% doorlatend
lekker donker dan  ;D hoe donkerder hoe liever
het wat dan alleen wat vervelend, 's avonds met parkeren enzo  ;D ;D :) :)

Grtzzzzzz

Tony

Tjonge jonge...

Ik snap het niet. Een ietwat dof achterruitje is een probleem, maar blinderen kan weer wel...
Dat is toch hetzelfde?

Robert yellowDevil

Dan wil ik wel de test met je aangaan hoor,

Dan geeft ik jou een heldere bril, die ik daarna met een schuurpapiertje grondig bewerkt heb, en dan doe ik gewoon me zonnebril op, en dan gaan we ff parcoursje rijden, zullen we zien of dat het zelfde is? ;) :D :)

Tuurlijk niet joh, 'tis alleen vervelend dat er tot nu toe nog bijna niemand getinte achterruitjes voor de cabrio wist te vinden.

;)

@ cabrio driver TU; ga je wel foto's neerzetten hiero, van het resultaat  :D

Joost-cabrio

Citaat van: Cabrio-DriverTU op 21 maart 2005, 22:59:07
volgende week ga ik naar die handelaar.
ik zal dan eens wat prijsjes vragen per % tint
ik laat alvast 3% doorlatend zetten ;D en de kleine achterste zijruitjes worden ook getint met 3% doorlatend
lekker donker dan ;D hoe donkerder hoe liever
het wat dan alleen wat vervelend, 's avonds met parkeren enzo ;D ;D :) :)

Grtzzzzzz
oke d's mooi hou je ons op de hoogte :D


ids

Niemand van gedachten veranderd nu het bekend is dat je je voorramen niet meer mag tinten? Alleen een achterruitje is ook geen porum natuurlijk:)

Magnumx

Je kunt bij een camping winkel gewoon donkere plastic erin laten ritsen heb ik ook eens gedaan bij mijn eerst mazda MX5. Koste iets van 75 gulden, maar is wel iets kleiner :D

Magnumx

Ik bedoel stikken natuurlijk!!! duhhhhhh

Magnumx

een donkere ruit erin laten stikken is mogelijk bij iedere camping winkel of autobeurs in Essen,

Tony

Nah ja..  ???

Als je een ruit blindeerd, dan zie je er zo wie zo niets door. ;D
Er zal wel ruiten 'tinten' bedoeld worden. ;)

Robert yellowDevil

Citaat van: Tony op 23 maart 2005, 03:30:05
Nah ja.. ???

Als je een ruit blindeerd, dan zie je er zo wie zo niets door. ;D
Er zal wel ruiten 'tinten' bedoeld worden. ;)


:) :) :) grappig

Joost-cabrio

oke dan ff weer serieus verder  :P
dus als iemand die achterruit voor 50 euro's besteld of hoe dan ook hou me op de hoogte ondanks dat het van oom agent niet mag doe ik het lkkr toch  :P
mvg

ids

Ik heb er ook wel interesse in :D

Cabrio-DriverTU

mensen, zodra ik mijne heb laten doen
laat ik jullie allemaal iets weten, met foto's  ;D ;D

Grtzzz

Jaro

Bij www.cabrio.nl zeggen ze dat ze er voor 395,- een nieuwe inzetten... Leek mij ook een beetje duur.

Maar kun je hem er echt helemaal uitritsen? Ik heb mijn speeltje pas een paar dagen en heb er nog niet naar gekeken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev