Advertenties


achterruit cabriokap

Gestart door pieter, 11 januari 2005, 17:30:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pieter

Hoi allemaal,
Het plastic ruitje van mijn cabriokap is helemaal mat geworden.
Heeft iemand weleens het plastic ruitje van zijn zijn of haar cabriokap laten vervangen?
Is dit uberhaupt mogelijk?
Wie weet raad?
Groetjes Pieter

ids

Je kunt hem zo eruitritsen en een nieuwe erin ritsen! Als je goed van de binnenkant kijkt zie je een rits zitten. Verder heb ik ook weleens gelezen dat je met een bepaald spulletje hem weer kan oppoetsen maar volgens mij komt dat nooit helemaal weer mooi

Joost-cabrio

ja dat klopt ik ben net vandaag naar de renault dealer geweest om z'n flesje te halen dat is tegen het verkleuren en het weer helder maken.prijs 4,95   ;)

Weet iemand ook of er donkere ramen zijn ik wil ze graag laten blinderen maar omdat de achterraam dubbel vouwt kan dat niet dus moet ik een donkere achterruit er in ritsen? :D

bedankt mvg joost

pieter

Bedankt voor deze vlotte reactie :D
Weet iemand ook wat zo een inritsbaar ruitje kost?
Groeten

EyesOnly

Gewoon renault bellen, ze kunnen zo alles voor je opzoeken.

Joost-cabrio

haha ja dat d8 ik al helaas  ;D
maar wil anders iemand zijn verkleurde auchterruitje verkopen of heeft iemand er dan misshcien 1 liggen voor een scherp prijsje dan spuit ik hem wel zwart :D

mvg joost

pieter

Vouwt een plakfolie niet gewoon mee dan? Is toch ook redelijk flexibel?

Edgar

Je kan ze laten Coaten is wat duurder maar wel permanent. En in alle gradaties mogelijk. Desnoods alleen achter coaten en de rest met folie.

Gr. Edgar

Robert yellowDevil

Citaat van: Edgar op 12 januari 2005, 12:41:51
Je kan ze laten Coaten is wat duurder maar wel permanent. En in alle gradaties mogelijk. Desnoods alleen achter coaten en de rest met folie.

Gr. Edgar

Ja is dat mogelijk, je plastic raampje laten coaten?

Dat zou wel gaaf zijn ;D

Waar zouden ze dat doen, weet iemand dat ?

Edgar

Weet niet zeker of het kan. Maar vragen staat vrij...

Kijk eens bij dit bedrijf:

http://www.glascoatinggooi-flevoland.nl/

ids

Coaten van het plasticraampje kan niet. Ik heb het al is nagevraagd omdat ik het toen ook rondom liet tinten. Het schijnt dat de coating en eventueel folie niet hecht aan het plastic. Enige optie is spuiten maar ik weet bijna wel zeker dat dat erg lelijk wordt en gaat krassen als de kap is opgevouwen

Joost-cabrio

verdome baal er wel van dat niets mogelijk is met de achterruit, want dan doe ik pas de andere ramen
  >:(

roger

Beetje late reactie misschien, maar ik heb het laten vervangen bij een zeilmakerij voor boten e.d. Kost iets van  ? 250.

Cabrio-DriverTU

hallo

ik heb mijn achterruit van mijn cabrio stuk
hier in belgie is een handelaar die een donkere ruit erin kan zetten

kostprijs= ?50,-

zeker geen geld

is 3% doorlatend
dus heeeeel donker

Grtzzz

Joost-cabrio

#14

dat donkere ruitje kan ik die er ook zelf in zetten ???
zo ja als iemand hem besteld zouden ze dat dan ff aan mij door willen geven dan heb ik zeker intresse  :D

bedankt mvg
joost

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev