Advertenties


Lampen laten knipperen bij ont- en vergrendeling

Gestart door ThE-BaKeR, 26 november 2004, 20:55:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik van der Velde

Houdt er rekening mee dat auto's die uitkomen in oktober 98 pas geleverd worden eind 98/begin 99. Maar standaard bij deze types moet het al werken, hier hoeft niks aangepast te worden.

Als je je auto op 30m (of verder) al kan openen met je afstandbediening kan je concluderen dat je het nieuwe FM systeem al hebt.

French_Devil

Ik heb dit laten activeren bij mijn 2.0-16V uit 1996 met elektrische ruitjes achteraan,dus het gaat,is gewoon een kwestie van beetje opzoekwerk door de monteur.nu gaan mijn knipperlichten steeds als ik de deur af-of op slot doe !

Christian de Vriend

mijne komt uit mei 98,maar heb wel jade paket,dus alles el. uitgevoerd.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

ThE-BaKeR


ThE-BaKeR

Misschien moet ik anders eens bij de Renault dealer vragen of het mogelijk is. Eens kijken wat zij zeggen...  ;)

Timski

Ik heb alleen electrische ramen v??r (bouwjaar 1996) en wilde dit ook hebben natuurlijk ;)

Bij een sleutelmeeting een paar jaar geleden had Paul van Dijk (toen nog monteur bij Renault) een soort computer bij zich en daarmee kon hij uitlezen of die verandering mogelijk is. Bij mij niet dus :'(

Ik denk dat het met jouw auto helaas ook niet mogelijk is...

Wess heeft nog wel een paar auto's te koop en daarbij gaat het wel denk ik ;D

ThE-BaKeR

Ik heb ook eens ergens gehoord dat je er een bepaald dingetje tussen kon zetten, waardoor het alsnog wel zou kunnen. Maar waar dat was...?  ???

Timski

Weet ik niet ::)

Als je erachter bent, laat maar ff weten, wil ik ook wel ;D

Geert

Ik heb ooit iets gevonden bij de conrad,
weet niet of het werkt maar ga het wel een keer proberen

www.conrad.nl

en dan zoeken op universeel knipperrelais.

Timski

Ik zou zeggen: houd ons op de hoogte! :D
Alvast bedankt voor de tip 8)

ThE-BaKeR

Ja! Zo'n ding was het!  :D ;D

Bedankt!  8) Lijkt mij niet zo moeilijk aan te sluiten...  ;)

Geert

#26
Heb er net 1 besteld, zodra het in de auto zit zal ik zeggen of het werkt!

Nu nog even uitzoeken waar de kabels zitten met het open en sluit signaal van de deurvergrendeling.......


ThE-BaKeR

Ik ben benieuwd naar het resultaat van Geert!  :D

Geert

Heb de module gister binnengekregen, en vandaag heb ik het ingebouwd en het werkt perfect!
Alles zit nu in de kofferbak, kabels voor ont- vergrendeling zitten in een stekker tussen de achterspeakers.
+12v continu zit in je kofferbaklampje, en achter aan de knipperlichten aangesloten, dan knipperen ze ook voor!
Bij sluiten van de auto knipperen ze nu 2 keer en bij openen 1.

Hopelijk heb je hier nu voldoende informatie over, anders hoor ik het wel!  ;D

Succes!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev