Advertenties


Ventilator kachel werkt niet!

Gestart door ThE-BaKeR, 23 februari 2005, 15:31:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remco_B

Vanmiddag even de weerstand vervangen, was een fluitje van een cent, mede door de info hier op het forum.

Je hebt verschillende weerstanden de mijn kostte ? 30.50 incl. BTW. Het verschil zit hem in het feit of je wel of geen airco hebt en ook of je wel of geen pollenfilter hebt.

Ik heb wel een pollenfilter maar geen airco. Scheelt toch ruim ? 20 met gasten die airco of geen pollenfilter hebben.

Ik zou zeggen let er op dat ze de goede meegeven. Tenzij je geld zat hebt dan hoeft het natuurlijk niet  ;D

Tony

Tja zo gaat dat, Ik moet dat pollenfilter ook nog steeds ontdekken.

Floris Tnr

Effe uit het oude forum geknipt:
"De kachel weerstand, heb ik laatst ook gerepareerd, kosten 1 euro 50. Thermische zekering kun je zo bij een electro onderdelen speciaalzaak kopen. Je moet de thermische zekering wel weer klemmen, solderen kan niet ivm bedrijfstemperatuur en smeltpunt van soldeer tin.

Bij mij deed de kachel het eerst ook niet, maar kwam er toen achter dat in de zekeringkast een verbinding losgesmolten was, even kast demonteren en weer vast zetten en alles werket weer ca 1uurtje werk kosten 0 euro kachel weerstand 1euro50.Dit euvel met de zekeringkast schijnt een bekend probleem te zijn bij de eerste serie van de coupe '96.

Suc6
Groeten Floris

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev