Advertenties


Links naar tuning pics sites

Gestart door Bart Van de Sande, 30 september 2004, 11:24:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart Van de Sande

Leuke Wallpapers te vinden.

www.streetdream.de


Shane


peterachterop

Voor de mensen in groningen.
Dit bedrijf verkoopt dezelfde multimedia als bovenstaan adress maar het is hier ook af te halen (scheelt weer verzendkosten).

www.autohut.nl

peterachterop

Vanmiddag even langs NL power in Zwolle geweest. zag een foldertje liggen van een bedrijf uit Arnhem welke typeplaatjes voor de auto maken.
Maar dan je eigen tekst.

www.pidplates.com

Ed Lenders

Eindelijk is er een website met ALLES over Renault! Check www.renaultoloog.com en zie alle Renault auto's, trucks,
tractoren, bussen, autosport, modelbouw, miniaturen enz. Ook zie je de rest van verzameling over Renault (o.a. postzegels,
stickers, pennen, pins en speldjes, strips, boeken enz.). Groetjes Ed.

Jeroen

Leuke site, haal alleen het Renault logo eraf.
Renault vind het niet leuk als enthousiaste renault liefhebbers hun logo op hun site gebruiken.

Ed Lenders

Toen ik mijn site aanmelde bij renault.com kreeg ik bericht terug dat ze rond september '04
een nieuwe huisstijl zouden krijgen en dat ik die dan ook op mijn site moest gebruiken.
Vandaar dat ik dit logo er op heb staan.

Groetjes Ed

Dennis Postma

Er zit een klein foutje in, de Clio sedan heet dus geen Clio sedan maar draagt de naam Thalia  ;)

Jeroen

Citaat van: Ed Lenders op 27 januari 2005, 22:05:02
Toen ik mijn site aanmelde bij renault.com kreeg ik bericht terug dat ze rond september '04
een nieuwe huisstijl zouden krijgen en dat ik die dan ook op mijn site moest gebruiken.
Vandaar dat ik dit logo er op heb staan.

Groetjes Ed

Hmm, ok.
Wij hebben alleen contact gehad met Renault Nederland, en zij willen het niet.

Ed Lenders

De Clio Thalia mag wel degelijk Clio Sedan worden genoemd. Op deze pagina heb ik de
naam Thalia staan: http://home.hetnet.nl/~renaultoloog/aparte%20renaults.htm

Ed Lenders

Dennis Postma

Heb ze idd ook in Polen zien rijden maar ook in andere landen rondom Polen en afgelopen zomer zag ik ze ook om de haver klap op Kreta rond rijden en heb er vorig jaar zelfs eentje in Nederland gespot maar dat was een verdwaalde Pool. ;)

Robert yellowDevil

kom op met die ''usefull links'' en geen geklets,
daar hebben we een ''klets maar raak'' forum voor? ?;)

anders zie je door de bomen het bos niet meer.

dus alleen een opsomming van links aub  :D

Ed Lenders


Dennis Postma

Voor de mensen die van snelle auto's houden (en wie houd daar nou niet van hier?  ;) )

www.supercars.net  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev