Advertenties


Werkplaatshandboeken

Gestart door jorritmg, 20 november 2013, 01:44:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorritmg

Hallo allemaal,

Regelmatig zie ik mensen op zoek zijn naar werkplaatshandboeken en laat ik deze nou net hebben op mijn pc.
Deze heb ik een tijd geleden gekocht toen ik zonder enige ervaring mijn motor ging vervangen  :D
Dat is gelukt en vond ze er erg handig om bij te hebben en sinds dien ook voor vele andere reparatie/aanpassingen.

Ze staan bij mij op mijn dropbox beschikbaar voor iedereen gratis en voor niet ( donatie mag altijd natturlijk xD  )  !-!
<<<LINK VERWIJDERD>>>

Hopelijk hebben jullie er wat aan en helpt het ook juliie om je megane te laten rijden als een zonnetje

Gr Jorrit

Heatzone (Mark)

#1
Jorrit,

Bedankt voor het delen!!!! !-!

** Helaas kon ik zo niks vinden voor de F7R   ;(, maar de rest van de PDF's is zeer handig  8)

Xanquezer (Frank)

Mark, ik heb die F7R (f3r en nog n paar types) handleidingen/werkboeken wel op de pc staan

gr
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

jorritmg

Klopt deze zijn voor zover ik zo snel zie voor de volgende motortypes:
E7J
F8Q
K7M
F3R

Heatzone (Mark)

Kan ik van jou de F7R manual krijgen Frank? Ik stuur je wel een prive berichtje met mijn e-mail adres !-!

.Erik

Ik heb deze ook al eens eerder (voor de Meg II) proberen te posten, maar schijnbaar mag dat niet. Ik denk dat de moderators deze thread helaas gaat verwijderen  :police:

Heatzone (Mark)

Misschien waren dat de Haynes werkplaatshandboeken? Daarvan kan ik het begrijpen aangezien ze waarschijnlijk auteursrechtelijk beschermt zijn.

Maar dit zijn zo te zien gewone manuals..

.Erik

Alle schriftelijke documenten zijn auteursrechtelijk beschermd. Altijd.


Maar die documenten leken verdomd veel op deze, en ik kan er ook niets a la Haynes op vinden. Maar we zullen zien. Als de Mods dit akkoord vinden is het alleen maar fijn :)

Felix

Bovenstaande documenten komen uit Dialogys, het programma wat de dealer ook gebruikt.
Natuurlijk is daar op allerhande manieren (gratis!) aan te komen, en Nederlandstalig  :)

Dante

Deze bestanden zijn ter beschikking gesteld aan onze betalende leden & worden hier dus niet getolereerd :police:

:lock:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev