Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 20

Gestart door matthew, 5 februari 2013, 21:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Die prijs voor die voorbumper van de MegII is een normale prijs hoor, enkel de RS bumpers zijn reteduur
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Ik vindt hem goedkoop :P ik kijk nooit na de megII spullen :P

Tedo

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  9 februari 2013, 11:04:02
Die prijs voor die voorbumper van de MegII is een normale prijs hoor, enkel de RS bumpers zijn reteduur

Nou, 40 euro voor een normale phase 2 bumper is toch niet duur, om niet te zeggen een koopje (RS bumper rete duur? Ik had de mijne voor maar een klein beetje meer ;) )

Roadkill (Michiel)

Meg II bumpers komen veel voorbij op MP en allemaal rond de 40 50 euri hoor (behalve dan de RS-en, dat jij daar mega mazzel mee hebt :D)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

De meeste autodemontage bedrijven (Stijvers bijvoorbeeld) vragen er op MP toch meestal meer voor. Sommige particulieren vragen er soms de prijs voor die jij noemt, maar meestal is die toch hoger.

Tedo

#20
Devil eyes voor de Megane II ph. 1 voor de knutselaar (er zijn twee ledjes defect). Daarom slechts 60 euro.

En volgens mij ook niet duur, deze Valeo Morette koplampen voor de Megane I ph. 2.

Karin

Tedo, die morettes zijn niet duur. Die hadden ze toch op een ander moment moeten plaatsen, dan had ik ze zeker gekocht.

Tedo

Sorry Karin, als je ze echt graag wil misschien een uitzondering maken? Zo vaak kom je ze niet tegen, zeker niet voor dit bedrag.

Heatzone (Mark)

Nee precies, je ziet ze zelde! Net als die devileyes voor de meg II

Is het niet wat voor jou Michiel?

Edwin Postma

Morettes zijn echt de mooiste lampen voor de ph2. :9~
En 120 euro is echt een koopje ;)
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Nope, vind devil eyes niet mooi, als ik er nieuwe koplampen in doe worden het Angeleyes
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Roadkill (Michiel)

Nee ben op zoek naar 17/18 inch maar dan ook meteen met banden er om heen, en ga dan voor een niet goede maat, de ori banden zijn zo incourant dat 17 inch in de maat voor een Meg1 gewoon veel goedkoper zijn...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

205/55/16 incourant? Volgens mij is dat juist een veelvoorkomende bandenmaat.

Primacy 3 in 16 inch: 86,80

Primacy 3 in 17 inch: 168,80

Maar jij wil tellerafwijking, dus met afwijkende maat en ander type band:

nog steeds 25 euro duurder dan 16 inch.


Roadkill (Michiel)

Kijkend op MP zijn bijna alle banden in 17 inch in de maat 205-40 17 (de 205 aan houdend dan) de 205-50 ben ik nog niet tegen gekomen, mijn vredesteins die ik nu onder voor (erg tevreden mee) kostten mij nog 140 per band. Vind ik te veel om 1x per jaar 2 voor achter erop te zetten (echt veel langer doe ik er niet mee, ze slijten mooi recht af...) Dus ben niet van plan om er hele dure banden op te zetten. Michelin heb ik teveel slechte ervaringen mee (energy's dan ) om die nog onder de auto te doen
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev