Advertenties


Vragen over lidmaatschap? Hier kun je ze stellen.

Gestart door matthew, 5 februari 2013, 23:54:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Yorick

De informatie van het VIP-ledenmaatschap is aangepast. Lees het rustig door zou ik zeggen!

Rogier

je zou nog is kunnen vertellen wat nu de voordelen zijn van een VIP lidmaatschap. Voor de mensen die net nieuw hier op het forum zijn.

Yorick

Daarvoor is dit topic bestemd.

Alhoewel het blijkbaar niet helemaal onder de aandacht ligt van de leden.
Oftewel, steun de RMC, leden..  :)

Rogier

Als ik het nu nog goed zie is het enige wat nu nog een voordeel is dat je geen last heb van de google ads. De vip leden pagina wordt amper tot niet gebruikt.
Even eens als de clubwinkel.

Het is niet negatief bedoelt he ;)

Yorick

Uiteraard is het niet negatief bedoeld, dat is helder.   Y !-!

Clubwinkel wordt aan gewerkt, het VIP gedeelte van het forum kan inderdaad een boost gebruiken.
Dit zal wellicht ook gebeuren als er meer VIP-leden komen.

Het gaat ook meer om het gebaar richting de club dan om de mogelijkheden.

Yorick

Geen (nieuwe) leden enthousiast over de club en overwegende om de club te steunen middels het VIP-lidmaatschap?  !-!

Yorick

Zoals je kunt zien in het topic http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=20046.0, is het VIP-lidmaatschap wat veranderd en ververst! Lees het rustig door en denk eens na of je de club wilt steunen! De ledengroep groeit gestaag, zo zien we het graag!


Stefan

Als vip lid krijg je dus geen stickers om op je auto te plakken zie ik?
Staat er niet bij namelijk (bij de voordelen)

Lijkt me toch juist dat je dan stickers krijgt toch (en anders niet)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Bobo1.6

Volgende maand zal je waarschijnlijk een mailtje van me ontvangen met mijn NAW gegevens  !-!

jarno27


Willem

In plaats van raamstickers krijgt elk VIP lid een kentekenplaatsticker. Ook de leden die eerder lid zijn geworden maar geen stickers hebben ontvangen. !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Daan

Hou niet van stickers op m'n auto maar een kentekenplaatsticker kan nog net  !-!
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Willem

Aangezien jij VIP lid bent en nog geen sticker hebt ontvangen komt die binnenkort zodra we die binnen hebben.  !-!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev