Advertenties


Wielbout staal + wieldoppen?

Gestart door bb, 1 oktober 2018, 11:06:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bb

Hallo allemaal,

iemand enig idee welke lengte wielbouten gebruikt moeten worden op stalen velgen? Kunnen de wielboten van de LM velgen nu wel of niet gebruikt worden?

Daarnaast iemand een idee of er origineel wieldoppen geleverd worden voor een Megane 3 voor 16 inch?

henkwijers@hotmail.com

Hallo BB,

Wielbouten van LM velgen  kunnen niet gebruikt worden  op stalen velgen.

Ik heb zelf ook een megane type 3   met Lm velgen. reserveband  stalen velg   met extra 5 wielbouten daarvoor.

Maat weet ik niet.Sorry.

Volgens mij zijn er wieldoppen orgineel  Renault.  Misschien webshop    strijbosch   Venraij.

Succes.   Henk.

henkwijers@hotmail.com

Hallo  BB.

Betreft.  Stallen velgen wielbouten.
Kijk eens bij Easy  carparts   of op google   staan genoeg aanbieders of marktplaats   wel type megane  aangeven.
Dat is heel belangrijk.

Henk.

mark

De "wielbouten voor stalen velgen" kun je ook gewoon op lichtmetalen velgen gebruiken. Andersom niet.

rened

ligt er ook aan of de stalen velgen bolconische bouten nodig hebben of niet (hoe is het zadel van de stalen velg die je gekocht hebt).


Hoe zit het eigenlijk met de wielbouten met zon losse ring erom?
Ik had deze op mijn Megane 2, en op de Laguna velgen die ik nu gekocht heb zaten ze ook (alleen in M14), de velgen die onder mijn Meg (3) zaten toen ik hem kocht hadden
niet de bouten met deze ring.
Waar is deze voor? Wat onnauwkeurigheid op te vangen? Zijn ze nodig?

bb

Ik had de onderdelen websites al eens bekeken maar je ziet verschillende lengte wielbouten voorbij komen (ook met kenteken ingevuld) daar wordt je helaas niet heel veel wijzer van :-)

Ik zal even kijken of ik bolconisch nodig heb of niet en wat strijbosch online heeft staan!

groeten,

Bas

mark

Als het orginele Renault velgen zijn, is het altijd gewoon conisch.

rened

wie weet hoe het zit met de wielbouten met ring die in originele renault velgen gebruikt worden?

mark

Geen idee waarom ze die troep gebruiken. Op de nieuwe modellen gebruiken ze die niet meer.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev