Advertenties


rs velgen

Gestart door bloky, 31 december 2013, 13:50:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

adinsx

De meeste dealers willen daar wel wat mee doen hoor. Ga gewoon eens vragen zou ik zeggen. Bij mij ging het natuurlijk om de inruil van de splinternieuwe 17" zomerbanden. De 17" wielen zelf heb ik bij de auto gehouden en daar zijn 17" winterbanden opgelegd waar ik nu op rij.

Dus zeg maar inruil van vier nieuwe 205/50/17 zomerbanden + € 1700,- = 18" GT wielen + vier 225/40/18 Michelin PilotSport3 zomerbanden.

Het bedrag dat je moet bijbetalen ligt natuurlijk helemaal aan wat je inruilt. Zo te lezen de complete wielen + banden. Het is dan aan de dealer om er een kostenplaatje van te maken voor je.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

bloky

ja zeker ga ik ze dan compleet omruilen :)
zouden ze die nog omruilen met lichte schade denk je?

matthew

Jij zult altijd bij moeten betalen, en met schade aan de velg meer als dat ze punt gaaf zijn natuurlijk.

bloky

toch eens na vragen, bedankt jongens!!  !-!

bloky

volgende week afspraak in de garage om het stof eens uit mijn remblokken te halen, mijn remmen schuren niet normaal...
+ eens nahoren voor de inruil van die gt line velgen, ze doen eraan mee yes!!  _o_

mark

Piepen ze? Dan ook ff van die rubberen matjes op de remblokken laten plakken.
Hier is ook een topic over.  ;)

bloky

piepen niet, vooral schuren, zeker te horen als ik aanschuif in een file op lage snelheid ofzo dus..
bekend probleem blijkbaar in de garage :)

matthew

Citaat van: mark op 11 januari 2014, 10:14:04
Piepen ze? Dan ook ff van die rubberen matjes op de remblokken laten plakken.
Hier is ook een topic over.  ;)

En dat werkt echt een gouden tip  !-!

bloky

heb het net even gezien, kan je dat in de garage ook laten doen of moet ik die matjes in de autohandel halen?

mark


bloky

geen inruiling mogelijk bij valckenier in aalst :s
en nieuwprijs van enkel de velgen is 1499€
ja hallo laat het dan maar...

mark

Haha ja die velgen zijn idd niet goedkoop. 8)7

adinsx

Haha, tja dat had ik je al verklapt hè ;)

Wellicht bij een andere dealer proberen?
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

bloky


mark

#29
Op 19 inch kom je op de maat 225/35R19 als ik het goed heb. het word dan wel een stuiter bak.  >:D (er van uitgaande dat er 205/50R17 onder zit)

Alleen weet ik niet of 8,5J en 9,5J gaan passen. Dit is vrij breed.  8)7 (225 banden staan dan ook extreem getrokken op een een 9,5 J velg  ;) )

Wel mooie velgen trouwens.  :P

EDIT: 215/35R19 kan ook  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev