Advertenties


Dagrijverlichting vervangen

Gestart door Coolio1986, 17 februari 2013, 22:27:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Robke72

Ik heb ook het één en ander aan LED besteld bij dx.com
Zit nu in het vliegtuig deze kant op.
Nog even geduld dus.

Robke72

Vandaag de grote doos van dx.com binnengekregen met oa wat LED-lampen. Net de dagrijverlichting en de stadslichten vervangen. Ziet er top uit. 
Ik heb deze voor dagrijverlichting:
http://dx.com/p/1156-3-5w-68-smd-led-310-lumen-6500k-brake-backup-white-light-bulbs-pair-dc-12v-48999

En deze voor stadslichten:
http://dx.com/p/1w-t10-white-wedge-signal-indicator-lights-pair-dc-12v-44564

Heb ook foto's gemaakt, die zet ik er nog bij. Lukt niet via een Ipad.

remcob

Ik ben ook aan het kijken voor LED lampen voor alle lampen behalve m'n xenon koplampen.

Ik vind het alleen erg lastig om de kwaliteit te beoordelen wat je koopt op het internet.

Iemand ervaring met bepaalde LED's die van goede kwaliteit.

Zelf heb ik ervaring met PIAA LED's die ik al lang gebruik als stadslicht in m'n Grand Scenic en wil ze overzetten op de Mégane (die ik vandaag) op ga halen. Ik weet nog niet of ze problemen gaan geven op de canbus.

Suggesties dus welkom :)
You can never be too Specialized!

Robke72

Alles wat ik besteld heb bij www.dx.com werkt. Ik wist niet goed welke ik moest hebben, dus ik heb wat verschillende setjes aan laten komen. Uiteindelijk gekozen om deze dus te plaatsen. (zie post hierboven)
Ik heb zelf het idee dat de dagrijverlichting marginaal zwakker is. Maar dat is moeilijk te beoordelen omdat de kleur anders is. Ik ben er tot nu toe tevreden over. Ik weet niet wat de levensduur is van die goedkope dingen, maar dat zie ik dan wel. Ik heb geen foutmeldingen gezien mbt canbus.

En dan nu de plaatjes!

Stadslicht uit:


Stadslicht aan:


Dagrijverlichting uit:


Dagrijverlichting aan, foto zwaar onderbelicht:


Dagrijverlichting aan:





Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

remcob

Vandaag m'n auto opgehaald en meteen een complete LED set besteld voor binnen en voor de dagrijverlichting en stadslichten bij www.ledperf.com
You can never be too Specialized!

matthew

Ziet er netjes uit.

We hebben trouwens ook een clubsponsor die in ledjes doet, Retrofitlap.

Ik heb weleens ledjes gekocht bij Xenonlamp.nl

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dominique Reijerink

Normaliter zou je auto toch een melding geven als je stads en of normaal licht stuk is?
Wat een rot werkje om dat stadslicht bolletje eruit te krijgen, lichtgewond aan mijn arm intussen  8)7

Ik heb een meg 2 phase 1 uit 2005, comfort (geen keyless entry)
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

matthew

De renault's geven geen melding als er een lamp stuk is.

Dominique Reijerink

he das nou jammer, had zo aan het opscheppen geweest op de zaak over de meg :P

In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.


mar007

Ik heb de leds BA15S P21W - 27 SMD canbus set van Proledlights.nl er in zitten. Doen het wel maar soms gaat spontaan de een of de andere uit. Bij het schakelen naar dimlicht en weer op automaat doen ze het weer. Wat kan dat zijn? (Megane Estate GTline 2011)

matthew

Dagrijverlichting hoort uit te gaan zodra je stadslicht inschakeld.(dus bij dimlicht is het ook al uit).
Als je hem op licht automaat hebt, schakeld die zelf of gewoon dimlicht in of de dagrij verlichting staat aan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev