Advertenties


Keyless entry vraag

Gestart door Timelord, 7 juli 2010, 09:06:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timelord

Vandeweek uitgeprobeerd:

Sleutel binnen op het kastje en alleen een muur tussen de sleutel en de arport waar de auto staat.
Als ik nu bij de auto sta kan ik (en iedereen dus!) de deuren openen!!!.
De sleutel mag dus niet meer aan die kant van het huis liggen.

Maar nu mijn vraag: wat gebeurt er als je wegrijd met de auto en de sleutel ligt binnen ?
Je komt dan buiten het bereik van de sleutel.

rien

vraag je vrouw, buurman of wie dan ook om dat uit te proberen.
Wel ff hier laten weten he.

Rogier

als het goed is stopt je auto ermee of start niet omdat de kaart niet in de auto aanwezig is, je kant met die afstand alleen de auto in.

matthew

De auto blijft lopen en je kunt er dan gewoon mee rijden.
Als je de auto dan wilt uitzetten met je stilstaan en op de rem trappen en dan 2 keer achterelkaar de startknop indrukken.
Bij mijn weten stopt de motor dan met lopen,en is dan ook niet meer te starten zolang de kaart niet in de buurt is.

Wat je omschrijft dat de auto los kan als kaart in huis ligt dichtbij de auto,dat is erg vervelend eigenlijk maar dat kan idd.
Het kan zelfs al met een megane 1 fase2 sleutel dat als je auto ook langs het huis staat en jij net binnen en je drukt op de knop van je sleutel dat deze open gaat.

Wel goed dat je het even meld ,zodat iedere meg3 gebruiker met handsfree hier rekening mee kan gaan houden.

Timelord

Morgen moet de auto terug om het radiogedeelte in orde te maken. We krijgen dan een leenauto mee.
Als die ook keyless entry heeft dan probeer ik het even uit.  :q

rien

Ik ga het morgen eerst uitproberen. Bedankt voor de melding i.i.g.
Ik laat het weten hoe het mij vergaan is.

rien

Hoi Timelord ,

het uitproberen is wat later geworden ;) maar wat Rogier zei klopt helemaal.
Je kan wel de auto in maar starten is er niet bij.

Timelord

Okee, heel erg bedankt.  _o_ !-!

Toch leg ik de sleutel voor de zekerheid maar aan de andere kant van de kamer.  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev