Advertenties


niet-standaard velgen

Gestart door sunshine, 3 februari 2010, 00:14:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sunshine

heeft er iemand al niet-standaard velgen onder zn megane 3 coupe? :)

ik (en gebruiker megane 3) hebben de wolfrace lugano 18inch velgen besteld voor een witte en zwarte coupe:

http://www.online-velgen.nl/velgen/5527-wolfrace-lugano/

foto's volgen nog :)

gr schrik

Dennis Postma

Ik ben erg benieuwd hoe deze zullen staan onder de Meg3 coupe. Knappe wielen, maar het is wel een model wat niet onder elke auto mooi zal staan denk ik. Maar onder een Meg3 coupe kon het nog wel eens erg dik staan, ben benieuwd.  !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rv

Ik heb je een persoonlijk mailtje gestuurd over de velgen.
R V

sunshine

#4
vandaag samen met een vriend van mij (op de foto :P ) de velgen op wezen halen in best (brabant) afkomstig via online-velgen.nl, deze velgen komen onder een witte en zwarte coupe (witte is van mij)
ook stond mijn coupe al bij de dealer! achterbumper was al gemonteerd helaas geen goede foto kunnen maken. ik heb er alle opties op (behalve de parkeerrem  :x) ziet er erg netjes uit
je ziet duidelijk het verschil! op de foto zie je de 17inch extra optie velgen van de dynamique en de nieuwe 18 inch velgen






Rick Santbergen

Ben benieuwd hoe het eruitziet als ze eronder zitten. _o_

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Coupe3

Wat sta ik toch weer goed op de foto haha

Deze week verwacht ik mijn zwarte meg3 met dezelfde velgjes :)

rv

Ziet er inderdaad zeer goed uit, ik zie ze binnenkort wel.
R V

Arno Truly

Ik heb het demo-model gekocht en deze zijn ook niet standaard 18 inch zwart, ik moet zeggen vetter dan vet! Wat ik nu op je foto zie, ik zeg goed gedaan, ook erg vet!

Coupe3


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev