Advertenties


Nieuwe Coupe

Gestart door rv, 11 november 2009, 16:52:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SDM

Citaat van: Nielsj op 20 januari 2010, 13:44:35
Hoi,
Ik ben nieuw op het forum en ook van plan om vandaag of morgen mijn Mégane III coupé te bestellen, ik weet al dat het de dynamique 105 zal worden...
Alleen ben ik nog niet uit over de kleur en plaats waar ik hem ga halen...

Zwart en zilvergrijs zijn mijn twee laatste keuzemogelijkheden nog. Ik vind de grijze ook mooi, maar jammer dat de elementen vooraan daardoor niet meer tot hun recht komen...

Denken jullie dat het beter is dat ik hem koop bij een garagehouder die ik al een beetje ken, of een volledig nieuwe dealer die wel een (iets) lagere prijs aanbiedt...
Wat denken jullie?


Persoonlijk zou ik dan voor de grijze kiezen, omdat de lijnen van de auto er met een lichte kleur beter uit komen. Zelf heb ik een oranje megIII coupe waar ik trouwens nog geen dag spijt van heb. Heb een proefrit gemaakt in een grijze en ik moet zeggen dat ik die ook erg mooi vond, is wat zakelijker zeg maar.

Nielsj

mja, ben net de bestelbon gaan tekenen, en het is een zwarte geworden!
Heb de knoop dan uiteindelijk zelf maar doorgehakt en ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen...

Dennis Postma

Dat denk ik ook niet. Zwart is inderdaad een mooie kleur voor een auto. Zeker bij een sportief model geeft het een agressieve uitstraling, en bij de Megane III komen zo ook de aluminium vlakken op de neus er mooi uit.  !-!

matthew

Gefeliciteerd met je aankoop.
Zwart is een mooie kleur alleen zou ik zelf nooit een zwarte auto kopen,want daar zie je alles op.

Heb je hem bij een nieuwe dealer gekocht of bij je oude vertrouwde garage houder?


Nielsj

Bedankt voor de felicitaties :) Ik ben hem toch bij de oude getrouwe garagist gaan halen... Nu is het de lange dagen aftellen tot ik eindelijk ermee weg kan!
Ik ben ook van plan de auto goed proper te houden, anders had ik nooit een zwarte genomen...

rv

Ik heb zelf nu 1 week de zwarte coupe en dat ziet er toch wel goed uit, en goede keus geweest, in eerste instantie had ik de oranje willen nemen maar de kleur verschillen tussen de metaal en de plastic delen waren mij te groot.
R V

SDM

@Nielsj Ik wens u(belg toch) HEEL veel rijplezier toe in uw nieuwe coupé. Zwart, grijs, welke kleur dan ook, de coupe is gewoon een vette wagen!   !-!
(TIP: Auto poetsen voor gevorderden)

Nielsj

Allé bedankt, alleen jammer dat ik nog een aantal weekskes op mijn honger moet gaan zitten ;)
Uit uw TIP geraak ik niet echt goed wijs, me dunkt :p

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev