Advertenties


Nieuwe Coupe

Gestart door rv, 11 november 2009, 16:52:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rv

Zaterdag mijn nieuwe Megane Coupe besteld. En 1.6 16v op gas. Jammer dat de 1.4 turbo niet op gas kan.
Ik heb gekozen voor zwart, omdat de kleur verschillen bij de andere kleuren tussen metaal en de plastic delen zeer groot zijn. Vooral bij Orange Cayenne jammer want dat was eigenlijk de kleur die ik graag wilde.
Een Dynamique met 17'velgen,privecy glas, pack business en pack introduction.
R V

Dirk Kuipers

Hoe lang duurt het voor je hem krijgt?

rv

Ze weten het nog niet zeker maar januari of februari.
R V

joen

Gefeliciteerd!
Persoonlijk vind ik bij zwart door het weinige contrast met andere delen de auto zo 'vlak' wordt. De 'slagtanden' aan de voorkant zijn daarentegen bij zwart juist erg mooi!.
Heb zelf voor wit gekozen... ;)

Jammer dat de 1.4 tce uitkwam net een maand nadat ik m'n 1.6 besteld had... :(

matthew

Gefeliciteerd met je aankoop.

Stefan

Gefeliciteerd, veel plezier ermee !-!
Gaat goed zo de laatste tijd met de MegIII's Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

ja idd en zeker welkom,ikzelf kan hem nog niet betalen helaas.Misschien over een paar jaar een mooie gebruikte.

YamaReno

Citaat van: rv op 11 november 2009, 16:52:12Ik heb gekozen voor zwart, omdat de kleur verschillen bij de andere kleuren tussen metaal en de plastic delen zeer groot zijn. Vooral bij Orange Cayenne jammer want dat was eigenlijk de kleur die ik graag wilde.

Is overigens (al is het een extra investering) grotendeels op te lossen met de bodykit.. ;)
Heb 'm niet bij aankoop besteld, maar na het live zien van de kit gaat die er nog wel op komen..

rv

Maar daar los je niet heel veel mee op want dan moetje heel de bumpers spuiten, en niet alleen de nieuwe delen dan komt er nog eens € 1500, - bij.
Ik neem liever een ander uitlaat systeem onder de auto dan die bodykit.
R V

Laurens Klein

Agh...ik vind het sowieso al een ontzettend dikke bak. Met of zonder bodykit.

Wat voor uitlaatsysteem is dat? Die in het centrum of een andere? Heb je misschien een foto?

rv

als ik de auto heb, en de uitlaat zit er onder zal ik er een foto van maken maar dat duurt nog even februari of zo.
De uitlaat zit zowel links als rechts onder de auto, en is in Duitsland verkrijgbaar.
R V

BadEend

Gasinstallatie voor de 1.4 turbo 130 pk staat voor november in de planning bij vialle.

matthew

Dat duurd nog wel even.

rv

En is dat dan met fabrieks garantie van Renault? Tegen mij hebben ze gezegd dat dit niet gaat gebeuren daarom heb ik een 1.6 besteld.
R V

Nielsj

Hoi,
Ik ben nieuw op het forum en ook van plan om vandaag of morgen mijn Mégane III coupé te bestellen, ik weet al dat het de dynamique 105 zal worden...
Alleen ben ik nog niet uit over de kleur en plaats waar ik hem ga halen...

Zwart en zilvergrijs zijn mijn twee laatste keuzemogelijkheden nog. Ik vind de grijze ook mooi, maar jammer dat de elementen vooraan daardoor niet meer tot hun recht komen...

Denken jullie dat het beter is dat ik hem koop bij een garagehouder die ik al een beetje ken, of een volledig nieuwe dealer die wel een (iets) lagere prijs aanbiedt...
Wat denken jullie?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev