Advertenties


Geluid vanuit motor? (nieuwe opname)

Gestart door Ikke1980, 5 mei 2015, 21:01:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ikke1980

Onderstaand de link naar het audio bestand.
https://www.dropbox.com/s/cdmualwgp8uat4j/Nieuwe%20opname%205%20kopie.m4a?dl=0

Seconde 1-3 laat ik de auto uitrollen tot ongeveer 2000 toeren
Seconde 4 + het geluid waar ik me erg druk over maak.

De nokkenassensor is vervangen bij de dealer, deze had ook de foutmelding
De nokkenasversteller is ook al vervangen.

Iemand een idee, want ik begin langzamerhand helemaal gek van dit geluid te worden... Kan het kwaad of niet... Mocht iemand ook maar een idee hebben, gooit het hieronder! Want ik weet het helemaal niet meer.

Thanks, Roy.

mark29

verschillende keren geprobeerd te openen. maar het werkt steeds niet.
op de laptop en op de mobiel.....
plant dat filmpje eens op een normale site. youtube of photbucket noem maar wat.

krijgen anderen het wel geopend? kan ook aan mij liggen. ik heb niet veel met computers.

Rob Bosman


Tedo

Volgens mij moet je zelf ook ook een dropbox account hebben. Mij lukt het ook niet.

fitz

Geen probleem hier en heb geen dropbox. Maar geen idee wat ik zou moeten horen in deze opname.

Ikke1980

https://www.dropbox.com/s/cdmualwgp8uat4j/Nieuwe%20opname%205%20kopie.m4a?dl=0

Het is een m4a file, geschikt voor iTunes en Vlc. Bestand is gewoon voor iedereen beschikbaar. Lukt het niet, dan kan ik het wel ff toesturen.
Photobucket en YouTube accepteren geen muziekbestanden.

Het geluid is alsof er iets doordraait of losdraait...tr,tr,tr....tr,tr,tr...

Jaspervh

Ff in Windows Movie maker een filmpie van maken en op Youtube zetten ;)

Ikke1980


mark29

Dat huhuhuhhu geluid?
Heel vreemd, je hoort het niet als je stil staat? Iemand motor op toeren houden?

Ikke1980

Ja dat huhuhu geluid... Alleen als koppeling los is en geen gas gegeven wordt, dus bijv uitrollen op afrit of uitrollen naar stoplicht

Tedo

Geluid ook gehoord. Is voor mij geen bekend geluid, dus hoort niet zo. Maar wat het is....?

Ikke1980

Zojuist weer bij dealer geweest. Ze horen het geluid ook. Komt vanaf distributiekant. Onderzoeken kost 250 euro en dan gokken wat het is maar rekening houden met zeker 780 euro... En zelfs dan weten ze het nog niet...

Misschien stomme vraag mast als de Nokkenasversteller biet in lockpositie gezet is of niet goed zou dat het geluid kunnen zijn? Anders ga ik op zoek naar een ander autootje want hiermee blijven rijden is niet te doen en de kosten wegen niet op tegen de dagwaarde... Heb er intussen al flink wat euro's inzitten... Hoe graag ik ook mijn auto lief heb..

mark29

Kan he, kan, ook een waterpomp zijn die gaat zingen,je zal niet de eerste zijn.
Kan ook de meelooprol zijn.
De versteller was vervangen zei je, is daarbij de volledige distibutieset vervangen?

De nokkenasversteller moest vast met ongeveer 80nm, locktite gebruik ik nooit hierbij.
Zou die loszitten dan liep ie al niet meer hoor.

matthew

Als je nokkenasverstellerpoelie is vervangen moet de rest ook vervangen zijn. (Waterpomp optie).

Dus terug gaan naar diegene die dat heeft gemaakt als het geluid idd bjj distributie vandaan komt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev