Advertenties


Vervangen lamp (H7)

Gestart door Weske, 27 september 2010, 13:17:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen_natas

De privilege pas is inderdaad een goede optie voor zulke dingen. Ik dacht overigens dat hij bij ons maar 30 euro is.

Waar je ook op moet letten als het de "inklik" lampjes zijn is dat ze er snel scheef in zitten. Daardoor heb je een vertekend lichtbeeld.....

matthew

Je hebt 2 keuze is privilege pas en die van 40 euro zit lampjes vervangen bij,lekke band reparatie,apk,routeservice,en bij de andere alleen apk en routeservice en die is 30 euro.

De klik lampjes zijn van de fase2 en moeten idd goed erin geduwd worden.

Jeroen_natas

Citaat van: matthew op 11 december 2010, 15:59:56
Je hebt 2 keuze is privilege pas en die van 40 euro zit lampjes vervangen bij,lekke band reparatie,apk,routeservice,en bij de andere alleen apk en routeservice en die is 30 euro.

De klik lampjes zijn van de fase2 en moeten idd goed erin geduwd worden.

Ik heb voor de Mégane ook een privilege pas met alles erop en eraan incl lampjes en zomer/wintercheck e.d. die koste mij 30€ mijn schoonvader exact hetzelfde. Is dit niet dealer afhankelijk misschien?

sijm138 (jesse)

ja de prijs is dealer afhankelijk ja.
want bij mijn op het werk is het iets van 45 euro of 40 euro weet niet precies hoeveel maar hangt idd van de dealer af.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Rogier

Hoi Jongens,

Een vraag, ik heb zojuist een xenon set gekocht en die wil ik morgen in gaan bouwen. Hoe kan ik snel en makkelijk de lampen vervangen ? Ik zag net een hoop plastic met schroefjes.

het liefst incl foto's of een filmpje.

Gr

Coupe

snel zal niet lukken heb het ook toen in megane 2 gedaan was wel even zoet ermee.

Tedo

Het is op de foto's een phase 2, maar het werkt hetzelfde. klik

Rogier

Even serieus, moet ik de hele voorbumper eraf halen om 2 lampjes te vervangen?

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Kijk dat lijkt mij een stuk sneller. NU is alleen mijn vraag nog, weten jullie een mooie plek om de starters neer te leggen, en ik moet denk ik ook een gat in de plastic kap maken om de kabels van de xenon weg te leggen (ik heb een aftermarket set)

mauricee93

Yo rogier je moet inderdaad een gaatje maken in de afdekkapjes van je koplampen om de kabels doorheen te halen
bij mij zitten de kastjes vast met 2 tyreps geloof rechts  bij de condensor dus gewoon net iets boven de kapjes die je er normaal aftrekt om een lamp te verwisselen.  andere kant weet ik even niet meer

Tedo

Citaat van: Rogier op  2 juli 2014, 08:49:03
Even serieus, moet ik de hele voorbumper eraf halen om 2 lampjes te vervangen?

Ik dacht dat je je koplampen moest uitbouwen om xenon te installeren. Ik ben benieuwd of het je lukt via de wielkasten.

Rogier

Ik ben zelf ook benieuwt of het lukt. Krijg ik dan geen vocht in de lampen?

mark29

Dat risicio heb je wel.
Maar achteraf xenon inbouwen is vaak rommelig en gevoelig voor problemen.
Extra kastjes en draden.
'
Bumper hoeft niet los voor lamp vervangen, maar ga je een xenon setje monteren, dan is het wel handig.
Bumper en koplampen heb je er binnen 10 minuten afliggen, als je fatsoenlijk gereedschap en een brug hebt.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev