Advertenties


Windgeruis / Tochtgevoel

Gestart door Arjanuit1977, 24 november 2017, 19:33:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjanuit1977

Hoi,

Zal me even voorstellen, ben Arjan en sinds 2 masnden in het bezit van een Megane IV estate dci bose.

Zijn er meer mensen die last hebben van windgeruis / tochtgevoel voorin?
Auto is al bij de dealer geweest, maar geruis blijft, ondanks het "afstellen" van de raamrubbers.

De buitenkanten van de b-stijlen zitten ook niet vast, is dit een klacht die vaker voorkomt?
Zou dit het geruis kunnen veroorzaken?

Hoop dat iemand me er verder mee kan helpen, want het is behoorlijk vervelend :-(


Mvg

Arjan

mark29

De dealer kan je helpen hoor. Is nog garantie ook.

Arjanuit1977

Bedankt Mark. Dan waag ik het er weer op. Hij is is al pas geweest.
Dus dan maar nogmaals

Abdelitto

Citaat van: Arjanuit1977 op 27 november 2017, 22:31:54
Bedankt Mark. Dan waag ik het er weer op. Hij is is al pas geweest.
Dus dan maar nogmaals

Waarom niet naar een ander dealer? Heb wel in de loop der jaren geleerd dat ervaring bij garages/dealers toch wel verdeeld zijn.

mark29


Arjanuit1977

Mijn B stijlen zitten niet vast aan de bovenkant. En deurrubber aan de bovenkant loopt strak tegen die van de achterdeur. Heb op werk bij andere meganes gekeken en die hebben dit niet.
Zal zsm foto posten.

Ga het nogmaals proberen en anders andere dealer.

Bedankt voor de tips

Arjanuit1977

Nou as donderdag, afspraak bij de dealer.
Dacht ik kijk nog even naar hoe de deur sluit op een model wat in de showroom staat.
Nou kan je vertellen, dat zag er stukken anders uit :-(

Dus met wat aandringen as donderdag, worden de deuren afgehangen (moet ook wel want ze klemmen)

Arjanuit1977

Vandaag bij de dealer geweest.
Het euvel is gevonden  8)7
De "plastic" zijkanten op de deur ter hoogte van de B-stijl zijn blijkbaar niet goed meer.
Nieuwe besteld en 11-1 nieuwe poging.

Gelukkig vooruitgang.

Koningca

Ook ik heb dat zelfde probleempje. Boven de 110 km deur bestuurder veel windgeruis. Auto is nu net een week oud. Zal binnenkort ook eens langs gaan bij de garage. ben benieuwd!

Arjanuit1977

Bij mij helaas al windgeruis vanaf ca 40 km/h
de raamrubbers zitten niet goed doordat de plastic deurstijl houders (weet de officiele naam niet) niet goed zijn.
Volgende week donderdag worden aan beide kanten nieuwe geplaatst.

Ben benieuwd of het dan beter is.
Ik weet namelijk van toen ik de auto net in mijn bezit had het windgeruis zeer gering was in vergelijking tot de V40 (2013) die ik had.

Koningca

Kijk het mooie van dit soort sites is dat je meerdere personen tegenkomt met hetzelfde probleem. Heb het gemeld en binnenkort gaat mijn auto terug om het na te laten kijken. kan ze dan direct de optie's geven die hier vermeld staan!!! Alvast mijn dank!!!!

Arjanuit1977

Dat was ook mijn idee.. Graag gedaan. As donderdag gaan ze erop, ik laat het hier uiteraard weten  !-!

Arjanuit1977

Helaas, gisteren bij de Renault geweest, plastic houders vervangen van de b-stijlen.
Resultaat, erger windgeruis, begin er moedeloos van te worden.
Met name mijn irritatie level neemt toe.

Moet weer een nieuwe afspraak gemaakt worden (tja, misschien voortaan meteen luisteren naar het probleem ? En misschien even een proefrit maken ter controle????)
Nu moeten de deuren worden afgesteld, weer 2 weken verder.

Dit word het 5de ritje naar de dealer voor dit probleem.

Ik hou jullie op de hoogte.

Hoop dat dit niet bij elke dealer zo gaat :neen:

Abdelitto

aaaiii das niet fijn.

Nee ik ben naar 3 soorten Renault Dealers gegaan en echt, ieder zijn eigen ervaringen en deskundigheid. Ik zit nu bij de 3e dealer en daar vind ik het pas fijn omdat ze het gewoon weten.

Veel succes en blijven proberen bij dealers ja.

Arjanuit1977

Helaas het us nog niet goed. Nu klemt de deur weer op de deur rubbers aan de B-stijl
Het is om moedeloos van te worden.

Gaf dit vorige week vrijdag bij het ophalen aan, maar geen reactie.

Iemand ervaringen met Renault Janssen Kerres in Helmond?

Ik overweeg nu naar Renault Arend te gaan in Eindhoven of iemand andere suggesties?
Advies word gewaardeerd?!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev