Advertenties


7 april 2013 Seizoensopening 2013 Renault Tuning Club

Gestart door Xanquezer (Frank), 10 januari 2013, 23:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen


Dante

Ik denk dat dat een grapje was, Rick... Opstellen in rijen van twee zoals vroeger op school ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

#197
Citaat van: Heatzone (Mark) op 27 maart 2013, 10:13:23
Ik heb ook de e-mail gekregen Dennis en ik ben ook geen lid.. Is het de bedoeling dat ik alsnog lid wordt eventueel op de meeting of daarvoor? Heb ik een plaatsje binnen bij de rest?

Ik probeer de auto er zo goed mogelijk uit te laten zien, alleen heb ik er een hard hoofd in dat hij voor 6 april nog verlaagd is... aangezien ik even geduldig moet wachten tot een vriend van me klaar is aan zijn auto voordat de mijne de brug op kan!

Jij bent juist de enige die zich voor de stand ingeschreven had en nog geen lid is. Ik had begrepen dat jij ter plaatse lid zou worden. De standplaatsen binnen zijn alleen voor clubleden. Anders word het een plekje buiten.

[EDIT]Quote gecorrigeerd ;)

Rebecca Fontijn

@Rick dat opstellen in rijen van twee was inderdaad gewoon een geintje

Rick Santbergen

Moeten we wel vooraf buiten afspreken of zien we elkaar binnen?

Rebecca Fontijn

Ik denk dat je inderdaad beter buiten af kan spreken en dan gezamenlijk naar binnen

Heatzone (Mark)

Citaat van: Dennis Postma op 27 maart 2013, 14:18:15
Jij bent juist de enige die zich voor de stand ingeschreven had en nog geen lid is. Ik had begrepen dat jij ter plaatse lid zou worden. De standplaatsen binnen zijn alleen voor clubleden. Anders word het een plekje buiten.

[EDIT]Quote gecorrigeerd ;)
Prima, dan had ik het dus wel goed begrepen. Ik zou inderdaad ter plekke lid worden :)
Ook wel makkelijker dan kan ik gelijk met de rest oprijden vanuit de kop van Noord-Holland aangezien die ook allemaal eerder gaan.

Rebecca Fontijn

Ochjee ik lees net in de krant dat het weer voorlopig ook niet beter wordt kan wel eens een heel koude meeting worden

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Ik zou zeggen een kachel bij de clubstand. en het is pas volgende week zondag, er kan nog veel veranderen.

Rick Santbergen

Citaat van: Rebecca Fontijn op 27 maart 2013, 15:36:18
Ik denk dat je inderdaad beter buiten af kan spreken en dan gezamenlijk naar binnen

Zullen we dat dan doen?

Rebecca Fontijn

Lijkt me het beste Rick maar waar? ik ben totaal niet thuis in die hoek en dit wordt mijn eerste keer alleen dus  :? Als je een plek weet hoor ik het graag van je

Rogier

Voor de mensen die binnen staan is het denk ik ook handig om bij de mac in cuijk af te spreken, en gezamelijk die kant op rijden ?

josje


Rebecca Fontijn


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev