Advertenties


7 april 2013 Seizoensopening 2013 Renault Tuning Club

Gestart door Xanquezer (Frank), 10 januari 2013, 23:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Uiteraard mag jij je aanmelden, dan moet je dennis even een mailtje sturen met je aanmelding.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier

Eerst maar is zien wie der allemaal binnen komen te staan :P.

Dennis weten jullie de namen al die binnen komen te staan ??

Dennis Postma

Inmiddels weten we al iets meer van de RTC.

Zoals we al wisten kunnen we met maximaal 10 auto's binnen staan. We hebben tot nu toe 7 aanmeldingen, dus we hebben nog 3 plekken over.

Om alles op tijd duidelijk te hebben houden wij een sluitingsdatum voor inschrijven voor de binnenplaatsen op 24 Maart. tot die tijd kun je je inschrijven via mij door een mail te sturen naar dennispostma@meganeclub.nl. De organisatie heeft ons gevraagd om een ook een foto van de auto's te sturen die binnen komen te staan, dit zodat duidelijk is welke auto's ze door kunnen laten. Dus als je je inschrijft stuur dan even een goeie recente foto mee. Degene die zich al ingeschreven hebben verzoek ik alsnog een foto naar mij toe te sturen.

Bij voorbaad dank.

!-!

matthew

- Edwin Postma. Clio 2 ph3
- Ard Klok. Meg 3
- Mark Houben Megane 1 Classic ph2
- Julien van Maanen Megane 1 HB ph1
- Jos wigger megane 1 ph 1
- Frank Megane 1 ph 1
- Vincent Megane 1 cabrio ph1
- Mark de Jong Megane 1 cabrio phase 2
- Guido Klomp Megane RS III 315
- Rick Santbergen Megane I cabrio phase II
- Karin Warmerdam Megane I cabrio phase II
- Roadkill (Michiel) MegII ph1 Grand tour
- Pierre v Ewijk Megane 1 cabrio phase 1
- Benjamin Renon Clio 2 ph 3
- Remy Ploeg Megane 1 cabrio phase II
- Rogier van Ewijk Megane 1 phase 1
- Christian de Vriend Megane 1 phase 1 2.0 16v
- Thijs Megane 1 phase 1  1.6e
- Rebecca Fontijn Megane 1 cabrio phase 1
- Rohald Zuidmeer Megane I Ph II
- Matthew op de fiets

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Frank, we kunnen wel samen na cuijk toe rijden. Dan kunnen we afspreken bij de Mac in Beuningen.

Lennart

Ik ga deze datum in mijn agenda zetten en proberen vrij te houden!

Ook al rij ik een standaard Megane (ik neem een parkeerkaart onder de ruit en een parrot systeem niet tot tuning gerekend wordt :q) is het een mooi moment om eens wat gezichten achter de schermnaam te zien en lid te worden. (en voel ik mij ook niet meer bezwaard als ik het forum met vragen vol ga spammen  o-) )
assumption is the mother of all f*ck ups

Rogier

@ Lennart, de parkeerkaar is wel heel uniek. Daarmee kan je het terrein al zeker op :D :P

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op 18 maart 2013, 12:46:50
- Matthew op de fiets

Er zit toch wel "een Renault logo op" anders betwijfel ik echter of je het terrein nog wel opkomt :)

matthew

Met de bmw kom ik er niet op.
Met de Gazelle is het maar 20 minuutjes. haha

Roy (Coup a One)

#146
Beste  Leden en / of Forumlezers,

Over "een paar weken is het al zover" de voorbereidingen bij de RTC zijn al in volle gang en de aanmeldingen beginnen nu lekker binnen te stromen.

Zelfs internationaal als nationaal is er al een aardige belangstelling voor de RTC meeting.

Vanuit de RTC hopen ze op lekker weer en wij natuurlijk ook, dit garandeert op een grotere opkomst "zelfs vanuit onze RMC" toch! En voor die grotere opkomst kunnen ook jullie mede betrokken zijn.

Belangrijke voor jullie is natuurlijk de dag zelf, daarover het volgende;

Sommige leden hebben aangegeven om met hun auto binnen te willen staan (maximaal 10 auto's). Wij willen jullie dan ook verzoeken om tussen 11:00 uur en 11:30 aanwezig te zijn met de auto's, (liefst eerder i.v.m. de grote opkomst). Rebecca wil jij zo vriendelijk zijn deze club aan te melden bij Martijn, Wouter en/of Willem-Jan. Dan zou er nog voldoende tijd moeten zijn om de auto's netjes binnen te zetten en zo nodig te kunnen poetsen.  Jullie waren zelf vrij om je auto te verkiezen om binnen en / of buiten te staan, dat houd wel in dat je de huishoudelijke aard v.d. RTC aanvaard!

Al begint de meeting officieel om 1 uur (dat mensen eerder komen is geen probleem). Maar probeer alleen wel te voorkomen dat iedereen er tussen 11:30 en 12:00 uur is (dit geld slechts v.d. groep die buiten staat). Iedereen, en wij ook, zijn dan nog druk bezig met alles netjes neerzetten en op te bouwen.

Tevens is er voor alle Leden de mogelijkheid om je auto artikelen aan te bieden v.d. verkoop op een deel v.d. marktkraam binnen ( " let wel het is op eigen risico" dat het goed verkocht wordt. Je kunt geen aanspraak doen bij het bestuur of derden die achter de marktkraam gaan staan, bij vermissing of te kort koming in het verkoopbedrag)! 

Voor onze forumbezoekers bestaat tevens de mogelijkheid om bij de RTC Lid te kunnen worden v.d. RMC, bij directe betaling ontvangen zei ook gelijktijdig hun ontvangst pakket (het pasje wordt later per post toe verzonden, zodat je daarmee ook gebruik kunt maken v.d. diverse kortingen die je bij onze sponsoren aangeboden worden). Voor de nieuwe Leden die slechts nog geen ontvangst pakket hebben verkregen, kunnen dit tijdens de RTC bij de stand (binnen) alsnog afhalen _o_

Nog een paar mededelingen voor de huishoudelijke aard:

-          In- en uitrijden tijdens de meeting is erg onhandig, geeft onrust en geluid. Dit wordt daarom niet gehonoreerd.

-          Beperk het draaien van (luide) muziek. Er is muziek aanwezig in de hal. Wat jij mooi vindt, is voor iemand anders
           misschien niet om aan te horen.

-          Let op afval, er is voldoende mogelijkheid om dit weg te gooien (al is dit de voorgaande jaren nooit een probleem geweest).

-          De meeting duurt tot de laatste weg is, ga er vanuit dat de meeting ongeveer tot half 4 a 4 uur duurt.

In ieder geval tot 7 april in Cuijk, al ben ik (Roy) er zelf slechts helaas niet bij wegens andere verplichtingen.


Met vriendelijke groeten,

Rebecca Fontijn, Meeting Coördinator – Commissie Lid,
Roy (Coup-a-One), Meeting Coördinator.

Renegade (Mark)

Ik moet me helaas afmelden voor de meeting vanwege school. Maandag 8april begint voor mij de tentamenweek en heb ik een aantal beslissende tentamens voor mijn propedeuse :cry:

Dennis Postma

Dat wist je van te voren toch ook al?  :?

Maar hoe dan ook. Een extra reden om nog even een ontspannen dagje vooraf te hebben toch?

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev