Advertenties


algemeen (professionele) fotografie topic - deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:15:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

Zo de nieuwe camera is er hoor maar jeetje wat een mogelijkheden ik zie nu al niet meer de bomen door het bos :?
Dit was een aanbieding inclusief tas en schoonmaaksetje en 4gb kaartje .
En nu ga ik weer verder uitzoeken hoe wie wat en waar  -- --

juul


Karin


Rogier

Ik heb ook een nikon :-) kom vandaag (na een half) er achter hoe ik de sluiter tijd in kon stellen. Beccie have a lot off fun met je nieuwe camera.

Dennis Postma

Succes Rogier en Rebecca. Als je het eenmaal door hebt ga je er een hoop plezier aan beleven. Als je er echt net mee begint kan het raadzaam zijn om een of meerdere workshops te volgen. Heb ik ook gedaan en heb er veel aan gehad.

Intussen zit ik in de trein richting Den Bosch ik Benjamin zal treffen om naar Vucht te gaan.

Dante

Ik hoop dat je Vught bedoelt, want Vucht ligt iets zuidelijker... :nana:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Fubar (Marcel)

Citaat van: Rogier op 19 april 2013, 23:23:28
Ik heb ook een nikon :-) kom vandaag (na een half) er achter hoe ik de sluiter tijd in kon stellen. Beccie have a lot off fun met je nieuwe camera.

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/iPhotographyCoursecom/20400455?nlp=&CID=NL_CRM_1_0_0_110&a=1646 !-!
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Je hebt helemaal gelijk Dante. Ik bedoelde inderdaad Vught.

Rebecca Fontijn

@Dennis ik ben inderdaad aan het kijken naar fotoclubjes in de buurt en heb 2 vriendinnen die in de fotografie zitten dus zal vast goed komen ....... Veel plezier vandaag jullie hebben het weer mee

Dennis Postma

Nou ik ben eindelijk thuis.

Het was een lange trip maar zeker de moeite waard.
Kamp Vught is bijzonder indrukwekkend. Ook al is er maar weinig over van wat het ooit geweest is, het geeft een goed beeld van wat zich daar allemaal afgespeeld heeft. Bizar wat mensen elkaar aan konden/kunnen doen.

Ik ga vandaag niet meer met de foto's bezig. Maar die zal ik zeker hier met jullie delen.

Benjamin Renon

Zoals al eerder aangeven zijn Dennis en ik gisteren naar Kamp Vught geweest. Over een paar dingen ben ik nog steeds wel onder de indruk. Alleen kun je er niet met je hoofd bij dat iemand (en zijn volgelingen) dit de mensen aan heeft kunnen doen.

Ik heb een gedeelte van mijn foto's bewerkt. Een aantal komen ook in mijn eigen foto topic. Hier alvast de kenmerkende stukken van het kamp.



Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Ik heb afgelopen zondag even een stoel gepakt en ben even gaan zitten om me camera is goed te bestuderen.
Deze foto vindt ik zelf erg goed gelukt.


Benjamin Renon

Ziet er netjes uit. Maar als tip nog het volgende: probeer als je mensen en dieren los fotografeert het focus punt tussen de ogen of het voorhoofd te pakken, dan blijven de ogen namelijk scherp. wat me opvalt is dat de neus scherp is en de rest wat minder. Dieren zijn altijd wat lastiger te fotograferen door het vele bewegen, dus kan tricky zijn om goede opname te maken. Voor de rest lekker blijven oefenen en dan komt alles vanzelf. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

dat is weer iets wat ik niet zie haha, en hij bleef echt niet stil zitten, dit was echt een lucky shot :p bedankt voor de tip benjamin

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev