Advertenties


algemeen (professionele) fotografie topic - deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:15:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Soms moeten er keuzes gemaakt worden Jeroen. ;)

Rond 13:00 uur afspreken om te verzamelen op de parkeerplaats bij kamp Vught?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Ard Klok

Ik ga er hoogstwaarschijnlijk helaas niet bij zijn.

Dennis Postma

Even voor de duidelijkheid.

Zaterdag 20 April
13:00 uur
Kamp Vucht.

Claudia en ik zijn nog aan het kijken of we op korte termijn nog even een weekendje er tussen uit kunnen met z'n 2en (voor dat de kleine er is).
Maar vooralsnog ben ik er bij. Ik ga wel kijken of het lukt om per trein te gaan.

Dennis Postma

Komend weekend zijn wij gewoon thuis. Dus ik ben er gewoon bij zaterdag.

Benjamin Renon

Zoals het er nu naar uit ziet ben ik er ook gewoon. Misschien dat alsnog wat andere mensen hier ook heen willen?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Ard Klok


Rebecca Fontijn

Aangezien dit het fotografie topic is wilde ik gewoon even melden dat ik waarschijnlijk vanmiddag de nikkon D3100 ga halen

Dennis Postma

Kijk eens aan ook op het spiegelreflexpad. Welkom bij de club, binnenkort dus ook mooie plaatjes van Rebecca hier?

Rebecca Fontijn

Ik loop er al een tijd mee hoor Dennis ik zie hier gewoon soms zulke mooie fotoos voorbij komen en nu heeft mediamarkt een leuke aanbieding met een 18-55 lens als ik het goed zeg 

Dennis Postma

Kom morgen dan ook gezellig. Een mooie gelegenheid om wat te oefenen.

Rebecca Fontijn

Had inderdaad leuk geweest om de camera te leren kennen maar manlief gaat morgen de ronde van Noord Holland fietsen en uiteraard wil ik hem dan bij de finish opwachten .
Die tocht eindigt in het natuurgebied bij ons om de hoek dus dan gaat de camera mee en wie weet wat voor moois ik tegenkom naast de mannen i sexy strakke fiets pakjes  :P

Benjamin Renon

Is een Nikon meer voor de vrouwen? Ik ken nu twee die allebei Nikon hebben en de mannen Canon.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Nee hoor. Ik heb ook een aantal mannelijke collega's die met een Nikon lopen. Maar ook een aantal met Canon. Dat resulteerd wel in een soort ajax - feijenoord situatie.  8)7 :D

@Rebecca, ook dat is natuurlijk een mooie gelegenheid om te oefenen. Succes.  !-!

Rebecca Fontijn


Dennis Postma

Geen idee eigenlijk. Maar gezien ik dus een Canon heb is Nikon de verliezende partij.

Maar dat is gekkigheid natuurlijk. Zowel Canon als Nikon zijn goeie merken, of eigenlijk DE merken. Ik heb destijds een Canon gekocht omdat ik die al min of meer kende en al wat vaker in de handen had gehad en dus iets beter kende.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev