Advertenties


algemeen (professionele) fotografie topic - deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:15:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paultje

@ dennis, is inderdaad een leuke set.
Ik zit er ook weer aan te denken om nieuw speelgoed te gaan kopen ;)
Maar ben er nog niet helemaal uit. Vind de 500D een beetje te veel van het goede. Zitten te veel dingen op die ik niet of nauwelijk zal gebruiken. HD filmen....
snappie

Tim

Mooie camera Dennis, nu nog de mooie plaatjes maken (maar dat gaat je wel lukken) :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Vast wel. Volgende week is het de bedoeling om naar een EOS-dag te gaan en ik heb nog een kortingsbon gekregen bij de aankoop voor een workshop van canon waar ik wel gebruik van wil maken. Dus mogelijkheden zat om de camera te leren kennen en thuis natuurlijk mogelijkheden zat om te oefenen  !-!

Marc Brouwer

Voor de fotografen onder ons weer een aantal leuke evenementen in aantocht:

10 en 11 juli: Exotic Green Rally in en rondom Etten-Leur/Roosendaal
17 t/m 19 juli: DTM @ Zandvoort

!-!
"We Shall Not Be Moved"

Marc Brouwer

Er komen weer een paar leuke evenementen aan voor de fanatieke fotografen onder ons.

4-5 juni Paradigit ELE rally rondom Helmond en Eindhoven
18-19 juni Luchtmachtdagen 2010 op Vliegbasis Gilze-Rijen.

Indien er interesse is, kunnen er vast via het forum afspraken gemaakt worden  Y
"We Shall Not Be Moved"

Dennis Postma

Bij die rally kan ik niet bij zijn helaas. Zit dan lekker op Ibiza.

Maar nog een andere tip voor de canon gebruikers onder ons. 5 juni is er bij cameranu.nl in Urk een Canon festival. Voor info http://www.cameranu.nl/.

nd-photo.nl

Citaat van: harm op 19 maart 2009, 18:57:10
heb gister voor weinig een MINOLTA DYNAX 5 gekocht met een TAMRON 28-300 Lens, iemand enig idee of dit een goede camera is?

Dynax 5D is geen super camera en dat geldt ook voor de lens. Voor een lens geldt: hoe meer je een lens laat doen, hoe slechter hij het zal doen. Bij een dergelijke superzoom zal je altijd concessies moeten doen, wel erg flexibel, maar slechter glas en minder lichtsterk dan 2 bijvoorbeeld 2 aparte lenzen om dezelfde zoomrange te krijgen.

Was maybe wel handig geweest om eerst even te kijken of de camera wel goed was, alvorens de camera over te kopen ;)

Belangrijkste is echter om plezier te hebben bij het fotograferen!

Jeroen

Vorige week een rondje gedaan met de cabrio hier in de omgeving.
Zojuist alle foto's door Bordermaker gehaald en op mijn Facebook gezet.



https://www.facebook.com/media/set/?set=a.160974813974453.41878.100001858055606&l=df98911af7

Voor degene die ook eens zo'n shoot willen hebben laat het me maar weten.
Bovenstaande foto's zijn genomen op het industrieterrein Etten Leur en Borchwerf II te Roosendaal.
Beste tijd om dit te doen, zondags.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook


Karin


Benjamin Renon

Van de week even naar de Mediamarkt hier in Roermond. Ik zag in hun folder nl een Canon 550D incl 18-55 IS2 objectief staan voor € 522,00.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Klinkt niet slecht. !-!

Na een inschrijving ben ik uitgeloot om de 18e m'n camera gratis te laten checken en reinigen bij konijnenberg. :)

Jeroen

Lijkt mij een mooie prijs voor een prima camera met als ik het goed begrepen heb een meer dan goede lens Benjamin.

Vandaag in het kader van "wat een mooi weer" een stukje wezen toeren met de camera mee.





Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Michel Veltman

Nice pics !-!
nooit geweten dat een Golf ook nog fotogeniek kon zijn ;) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev