Advertenties


Motorkap?

Gestart door (koltieboy) Dennis Kolthof, 5 juni 2007, 22:25:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Weet iemand wat voor merk motorkap dit is?
Of misschien welke luchthapper hier op is gekomen!



Hopelijk weet iemand dit  o-)

Edgar

Dat is een complete kap van volgens mij RB-Cartuning. Schrik niet hij is behoorlijk prijzig, Geloof zo rond de 400 eurootjes.

Ik heb hem zelf ook destijds gekocht via een mede megane rijden 2e hands, maar is ondertussen zo geworden:


(koltieboy) Dennis Kolthof

Hij is namelijk wel vetjes  8)
Maar is het ook voor een fase1?

lúk

als je goed kijkt zie je dat het een phase 1 is en op die foto van nl power ook  ;)

(koltieboy) Dennis Kolthof

#4

Bij rb kost ie Prijs: €489
en carloco kost ie bedrag: € 249.00

maar blijf nog ff doorzoeke ;)

RB Cartuning

Hallo,

Ik zag je vraag staan met betrekking op de motorkap. Het prijsverschil zal waarschijnlijk komen door de kwaliteit. Dan bedoel ik, sluit het netjes aan, loopt die aan beide kanten gelijk, wat is de kwaliteit van het polyester, ect. Als je zo'n goedkope motorkap koopt let dan goed op deze dingen.

Met vriendelijke groet,

Robert
RB Cartuning

Nick Mattheus

ja idd voor kwaliteit betaal je wat meer.

maar toch verkies ik de kwaliteit boven alles hoor ;)

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Stefan

Goedkoop is uiteindelijk vaak weer Duur-koop ;) Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ik neem aan dat die van RB gwn uit duitsland komt bij SK aangezien die op hun site er €399,- voor vragen. en RB ook rond die prijs zit en daarbij staat SK-motorkap!
Maar zal na vraag doen bij carloco en dan horen jullie het zo snel mogelijk  !-!

Michel Veltman

Mensen, het is niet de bedoeling om hier ''roddelen'' over waar bedrijven zijn spullen vandaan haalt noch de gehanteerde verkoopprijzen.

Topicstarter heeft dit topic geopend met bedoeling om erachter te komen waar de gevraagde motorkap te koop is. Dit is nu bekend.
Topicstarter kan zelf contact opnemen met deze bedrijven om meer informatie te verkrijgen.

Om bovenstaande reden gaat dit topic (tijdelijk) op slot.

Indien topicstarter vindt topic weer open moet, kan hij contact opnemen middels PM ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

#11
Mensen

bij deze is het topic opgeschoond en weer terug open.

Let op: het is niet de bedoeling om hier een discussie te gaan voeren over de genoemde prijzen, daarvoor kan je zelf beste direct contact opnemen met het bedrijf ;)

Ook discussies omtrent slechte ervaringen bij een bedrijf hoeven hier niet breed uitgemeten te worden, hou er rekening mee dat er altijd 2 kanten aan een verhaal zitten en dat een slechte ervaring niet meteen betekend dat bedrijf niet goed is ;)

nuttig leesvoer Y : http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=6611.msg124612#msg124612
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev