Advertenties


sideskirts

Gestart door alain.coenen, 10 juni 2006, 22:31:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alain.coenen

hallo
heb een vraagje sidekirts van een megane coupe past dat voor een cabrio want ben aan het zoeken op internet maar vind alleen voor de gewone megane en coupe maar past dat ook voor een cabrio (ik heb een fase 1)
dank u voor jullie hulp

Ronnie Oost

Hoi Hoi,

De dorpels van een cabrio zijn een stukje dikker/breder dan die van een coupe! 8)7
DUS INEEN KEER PASSEN ZULLEN ZE NIET DOEN.

Je kunt ze natuurlijk altijd pas maken. !-!

Groetjes

alain.coenen

hallo
maar bestaan er ook voor cabrio's???? want ben ook niet zo een handige harri

Hans B

Beetje zoeken op internet misschien   ;)

Kenny Mattheus

Jochem, ik denk dat je hier ff mis zit. Volgens mij zijn de dorpels van cabrio iets dikker dan die van een coupé, dit kan je zelfs zien door ze naast elkaar te zetten.  ;) Maar met een dremel en een schuurblokje kan je wonderen verrichten  :) Heb er zelf net een heel weekendje schuren opzitten en de achterbumper is eindelijk naar men zin. Volgend weekend gaat de voorbumper onder de dremel en daarna de zijlijsten  :D
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

Bwa die krampen vallen wel mee  :D
Ik heb sideskirts van een ander merk van wagen gekocht die ik ga aanpassen op de mijne, dus kan niet echt zeggen of er speciale skirts voor bestaan, ik weet alleen dat er verschil zit in de dorpels, omdat ik er al eens op gelet heb toen ik naast een coupé stond. Veel moeite voor dit aan te passen zal dit denk ik wel niet zijn, maar denk dat je zo wat alles in poly moet aanpassen voor het mooi te krijgen  ;)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Greencabrio

Voor eens en altijd! De cabrio dorpels zijn idd dieper en steviger. Maar de skirts passen gewoon! Geen probleem. Tenzij je van die goedkope 2 voor 100 euro skirts koopt. Normaliter zijn de skirts voor de coupe en de cabrio gewoon hetzelfde

alain.coenen

heyyyy
nog een vraagje dan he, weten jullie welke merken enz waar het wel zou passen zonder veel gezaag en gedremel.blijkbaar weet er niemand juist hoe het zit of het nu past of niet de ene zeg van wel de andere van niet nogmaals bedankt voor jullie hulp

Timo Zuiderduin

zoals Michael aangeeft gaat het passen!

Koop in ieder geval niet de goedkoopste skirts die je kan vinden.
zoek gewoon een setje mooie uit bij Bijv. SK (via RB-cartuning)
deze zijn van goede kwaliteit, hoeft weinig werk aan gedaan te worden om ze passend te maken. kortom je betaald wat meer maar dat bespaar je daarna weer behoorlijk op de kosten van het strakmaken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev