Advertenties


Het Begin om me auto mooi temaken

Gestart door Adam, 21 maart 2006, 18:03:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adam

Ik heb pas een megane coupe gekocht(96)(geel) mar ik wil er nou andere velgen onder leggen ik heb ong. 600/700 euro te besteden heeft iemand een idee wat voor (mooie)velgen ik eronder kan leggen
alvast bedankt ;)

Adam

ik heb net een megane coupe(96)(Geel)gekocht.
ik wel nou beginnen met het mooi maken van me auto
heeft misschien iemand leuken ideen daarvoor alvast bedankt ;)

Joost-cabrio

kijkbij projecten en doe je fantasie op want tja wat wil je ??? er zijn zoveel dingen en je kan het zo gek maken dat je zelf wil.

Joost-cabrio




mickeynox

Wij kunnen niet in je portomonee kijken. dus lig erg aan je eigen smaak en geld wat je er aan uit wil geven.
maar kijk is in de projecten pagina en kijk ook es bij de club sponsors wat er allemaal te krijgen is en voor welke prijs.

een goed begin is altyd de velgen die maken of kraken een auto helemaal. en zoek es wat rond op het net en op papier zetten wat je allemaal wil doen.

ook adviseer ik je om uit te kijken met je centen, want het gaat hard en daarna gaat het nog veel harder  ;D het is een virus die alleen maar erger word. ik heb er nu een speciaal rekening voor geopend waar ik een x bedrag opstort per maand en dat mag ik uitgeven anders gaan al je centen er aan op.

maar kijk eerst lekker rond en maak er nog wat mooiers van (want orgineel is de meggie ook al mooi)  :D

hoop dat je hier wat aan heb
greetz Martijn

ps: ja wassen help ook ja  :)

Michel Veltman

echt een opmerking die alleen Remko kan maken ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Zoals al eerder gezegd, begin met een mooi setje 17 inch wielen. Dat maakt al gewoon een enorm verschil en al helemaal in combinatie met een nette verlaging  :D . En tja wat Remco zegt  :) kan er niets aan toevoegen  ;D

eliatuning

kan eigenlijk niet geloven dat ze daar 17" velgen hebben voor bv maar 750 euro. dat is toch voor de vier velgen met banden he? :D

mijn vriendin gaat er kopen voor haar mini. heeft prijs gevraag voor 17" en moet ongeveer 1100 euro betalen

ik vind het een heel verschil hoor
greetz
rather low and slow than high and fast

Jeroen

Heb je 2 topics maar samengevoegd.
Gaat om dezelfde vraag, het leuk aankleden van je auto  ;)

Adam

bedankt he:) goeie site is dit;)

Adam

jongens ik kan niet kiezen tussen al die velgen welke velgen zoude jullie onder mijn auto gooien als die van jullie was prijs tot de 800 euro

Megane2000Coupe

Gewoon goed kijken wat je zelf wilt, blijft toch het mooiste vind ik, je eigen styl  :D

Jeroen

Jij moet er mee rijden.

Wat voor stijl zoek je?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev